Recenze (48)
Madagaskar (2005)
Nevtipná bída, kterou nezachrání ani ti tučňáci.
Sněhurka a sedm trpaslíků (1937)
Zajímavá struktura děje, monumentální temné vyvrcholení leží v krásném kontrastu s následujícím "happily ever after" epilogem.
Pinocchio (1940)
Formálně oproti Sněhurce mnohem vyspělejší (úvodní otáčení knihy vs. pouhý text uvozující děj ve Sněhurce, scéna z cvrčkova pohledu,...), nicméně méně kompaktní, postrádající její sympaticky pedantský dějový řád.
Fantazie (1940)
Proč sakra Svěcení jara a dinosauři? Proč sakra otravný komentátor? Proč sakra spousta věcí... Skutečná krása chybí, zbývá tu převážně jen prznění, neúcta, diletanství.
Croodsovi (2013)
Vizuálně dechberoucí.
Agónie - konec Rasputina (1981)
Jedno z nejlepších použití hudby, jaké znám.
Raubíř Ralf (2012)
Super hudba, pomrknutí typu UpUpDownDown a pár vtipů potěší, ale jinak zpracování slabší nápadu.
Temný rytíř povstal (2012)
Na hraně sebeparodie.
Kung Fu Panda 2 (2011)
Stejné jako jednička, jen s lepší a ve flashbacích nápaditější grafikou a ještě propracovanějšími akčními scénami. Klidně bych si dal trojku.
Green Lantern (2011)
Nechtěně trapné.