Recenze (48)
Sbohem, baby (2007)
Po dlouhe dobe hodnotim. Perfektni film, kde o zvraty neni nouze. Jen ten konec jsem necekal. Nekdy i vrazda(pedofila) nebo lez(finale filmu) se daji ospravedlnit, tak proc se tak sakra rozhodnul??!!
To (2017)
Takovy lepsi prumer, detska parta do hororu proste nepatri a divim se tak vysokemu hodnoceni. Chvilema dobre, chvilema na hlavu postavene chovani postav a lidi:/
Atomic Blonde: Bez lítosti (2017)
Paradní akčňák a kloubouk dolu před Charlize, když všechny akční scény dala bez doublerky a bez střihu na jeden záběr. 5 hvězdva je za sexy scénu s Francouzkou a za parádní scény s bouráním aut :)
Oklamaný (2017)
Tvl docela nuda, prijde, oblbne, uriznou nohu, nasere se a ony se ho zbavi a konec. Jo a bacha na spojler!
Zlato (2016)
No pekne se to rozjelo a konec prekvapil. Mathew zahral hodne presvedcive!
Resident Evil: Poslední kapitola (2016)
Po dlouhé době píšu komentář a opět ještě před koncem filmu. akční scény jsou složeny z cca 2-3 vteřinových záběru zblízka a jěšte roztřepanou rukou, docela shit. jedna hvězda za Milu a jedna z nostalgie
Sully: Zázrak na řece Hudson (2016)
Vyjimecny pribeh a skvely vykon Toma Henkse. Diky me praci a castemu letani jsem mel misty az husi kuzi...
Pandemie (2016)
Nudaaa, slabota, nelogicke chovani, ani jsem se nedodival...
Les sebevrahů (2016)
Tvl na co jsem se to zas díval?! Měl jsem na výběr z 5 filmů a vyberu si tento hnůj. Bohužel jsem dal na trailer a byla to chyba!! 1-2 lekačky ( lekla se manželka, ne já...) žádné napětí, žádná atmosféra, prostě zbytečnost s nulovým rozpočtem, což šlo opravdu vidět. Jedna hvězda jen proto, že jí mám rád v game of thrones...
Girl Power (2016)
spatne zpracovane a vubec zbytecne natocene o necem co by vubec nemelo existovat! chces delat umeni, prosim, ale ne ilegalne na steny domu, mostu apod. Za me zbytecny odpad!