Recenze (24)
Let's Dance 3D (2010)
Když už reklamu na Nike, tak jedině od Rodrigueze!
Světová invaze (2011)
To je snad vtip, ne... aspoň u těch dojemných scén a motivačních proslovů by se ta kamera nemusela tak třást.
Resident Evil: Afterlife (2010)
Nebýt to všechno zpomalené, mohli jsme jít o půl hodinu dřív domů a být mnohem spokojenějí...
Barbarella (1968)
Barbarella mění hadříky jak Lady Gaga ve videoklipu...
Tupíři (2010)
Často spíš (či pouze) nechutné než vtipné...
Twilight sága: Nový měsíc (2009)
Mám pocit, že tu vzniká hnutí "Odpad! pro NM", i když upřímně nechápu proč. Do kina jsem nešla s očekávání filmu roku, protože jsem věděla, že to NM prostě nesplní... NO A CO? Já jsem se i tak bavila, ač to nejspíš někdy nebyl záměr tvůrců... Všem těm odpadkářům bych nejspíš měla poděkovat, protože díky jejich přehnaným reakcím jsem na film neměla žádné nároky a dokázala jsem si užít, co mi nabízí. Bleh, teď jsi jdu někam napsat, že "New Moon ode mě odpad nedostal!"
Věřte nevěřte (1997) (seriál)
Nejlepší byl začátek, kdy Jonathan přišel třebas s vázou, která se po roztočení změnila ve dva obličeje a podobné věcičky.
Horečka sobotní noci (1977)
Nejspíš mě to nějak minulo...
Dům loutek (2009) (seriál)
Po šestém díle... Dexter mě ze začátku taky moc nebavil, vypadá to na stejný případ.
Teletubbies (1997) (seriál)
Pro někoho možná skvělá možnost, jak získat na půl hodiny čas pro sebe...bohužel, moje sestři vyznává krutý humor Toma a Jerryho, mluvit už umí...takže výhoda volného času se mě netýká a "vzdělávací" efekt je taky nulový.