Recenze (1 052)
Peacemaker (2022) (seriál)
no ze začátku nic moc ale pak to má koule, vtipný, dobrá hudba, svižný a nenudí, když to jde tak i DC umí, ale je to jen perlička na dně sraček, 4/80%
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
věřím že tenhle film si diváka našel, ale já se místama nudil, na konci klasický klišé, a děj není nic moc, trikově a námětem jo, to je v poho, ale nevím jestli by tomu tentokrát, neslušel dvojdíl, holt fantasy mám já někde jinde, 2/40%
Nepoznané: Jeskyně kostí (2023)
lepší překlad a nebo fakt slušný title, a ty debilní otázky měříme v mm a jak je převést na cm, to máš vysokovzělání? A některý komentáře mi přijdou předem připravený, jinak uznávám, že objev je to asi hodně vzácnej a jedinečnej , tak za něj 3/60%
V pasti: Barcelona (2023)
to byla ale slátanina, herecky na hovno, scénář napsal asi někdo sjetej LSD, a nádech katolicismu tomu dodal ten hřebík, odpad
Závěť (2007)
matka nevěsty kurva no a coooooo
Černá kočka, bílý kocour (1998)
no za to trochu stydím, tenhle nádhernel počin znám od jeho vzniku, a je to kujva nářez z muzikou geniálně provedenou do komunity kam bílej nepatří
Temná věž (2017)
to je tak když někdo zkurví knižní předlohu od majstra hororu, 1/15%
Finch (2021)
nakonec dám tři, téma postapa jsou momentálně v kurzu a tohle patří k těm lepším, 3/60%
Jeho temné esence (2019) (seriál)
film stál za hovno, ale první série tohodle dílka dopadla aspoň pro mně velmi povedeně, no uvidíme dál, Wilsonka je vostrá jak břitva
Všichni musí být v pyžamu (1984)
kemr a rosůlková ta scéna je dokonalá, směju se vždy když to vidím