Recenze (1 455)
Pach krve (2021)
Řemeslně precizně zpracované, herecky slušné a dějově překvapivé (ústřední zvrat není pro každého, ale mě mile překvapil). A ano, stále si to zaslouží jméno Wrong Turn, protože špatná odbočka je iniciátorem děje.
Byl by to hřích (2021) (seriál)
Není to zdaleka poprvé, co se nějaký seriál nebo film zaměřily na tohle období, ale přesto tahle série působí svěže a neotřele. Na jedné straně je zábavná, plná nadhledu a užívání si života, na té druhé je dramatická a emotivní, ale přirozeným způsobem, filmaři se z vás nesnaží ždímat laciné slzy.
Santa Clarita Diet (2017) (seriál)
Ujetý a zábavný humor, originálně pojatá brutalita i zombie tematika, ale především skvěle napsané a zahrané postavy, Netflix už mě mnohokrát předčasným zrušením seriálů naštval, ale tohle bolelo skoro nejvíc.
WandaVision - Přerušujeme vysílání (2021) (epizoda)
Kat Dennings je zpět, konečně se dozvídáme víc o tom, co se děje a příběh se začal posouvat. Nemám větší výtku (tedy, až na to, že by mohla být tahle epizoda další).
Winx Saga: Osud (2021) (seriál)
Zajímavější, než jsem čekal. O původním Winx vím jen to, že je to jakási vílí animovaná záležitost, ale tohle je překvapivě dospělé, někdy temné a docela svižné. Sabrinina děsivá dobrodružství skončila a tohle není plnohodnotná náhrada, ale docela slušná náplast ano.
Proč? 13x proto (2017) (seriál)
Ano, první řada je nejoriginálnější a další tři jsou "standardní" podívanou ze střední školy, kde má každý nějaké tajemství, ale s ohledem na to skvělé obsazení a to, že se skoro neustále se něco děje a to, že se seriál nebojí věnovat i kontroverzním tématům, o kterých nechtějí mnozí mluvit, pro mě ani ty nebyly zklamáním. A finále bylo opravdu emotivní. Jediné, co mi vadilo, bylo to, že některé postavy prostě zmizely bez vysvětlení, jinak nemám žádnou větší výtku.
Sabrinina děsivá dobrodružství - Kapitola třicátá šestá: Na Horách šílenství (2020) (epizoda)
Finále mě zaskočilo, ale ne ve špatném slova smyslu. Tvůrci měli odvahu vydat se směrem, u kterého věděli, že některé naštve, ale nakonec to považuji za vhodné ukončení seriálu, který vždy balancoval na hranici černohumorné podívané a hororu.
Sabrinina děsivá dobrodružství - Série 4 (2020) (série)
Mytologie je někdy zbytečně překombinovaná a matoucí, ale atmosféra je většinou sympaticky hororově/černohumorná, speciální epizoda je originální a já jsem jedním z těch, které finále zaskočilo, ale neřekl bych, že přímo ve špatném slova smyslu, ne každý seriál má odvahu vydat se podobným směrem. A souhlasím s tím, že zrušit seriál takto brzy byla chyba, ještě pár řad by nebylo ke škodě.
Cobra Kai - Série 3 (2021) (série)
To, že se seriálu ujal Netflix, rozhodně Cobra Kai neuškodilo, nejen, že se mu dostalo mnohem více (zasloužené) pozornosti, ale také kvalita zůstala stejně vysoká, jako v případě prvních dvou výtečných sérií. Stále se pracuje s fungující kombinací dramatu, emocí, sebeironie a nadhledu, znovu dojde na pár bezva návratů a byť to může na první pohled fungovat jako hodně zběsilý mix, tak to ve finále skvěle funguje.
Wonder Woman 1984 (2020)
Charisma Gal Gadot stále funguje, záporáci nejsou špatní, ale film příliš nedrží pohromadě. Příběh je velmi osmdesátkový, což zní s ohledem na název jako pozitivum, ale není. Tempo je až zbytečně pomalé a finále nezáživné. Některé akční scény nejsou špatné, ale málokterá vezme dech. Dívat se na to dalo, ale nadšení film nevzbudil. Snad jen flashback v úvodu je něčím, co vyniká.