Recenze (1 455)
Válka Bohů (2011)
Udělal jsem chybu, že jsem zhlédl uvolněná videa před návštěvou kina, ve výsledku jsem tak musel být zklamaný, protože SPOILER souboj Titánů a bohů byl to nejlepší, co film nabídl KONEC SPOILERU. Zbytek byl už jen slabší odvar. 70 %
Captain America: První Avenger (2011)
Natočit zábavný, stylový a dostatečně akční film ve kterém je hlavní hrdina v kostýmu z americké vlajky, to moc lidí neumím Joe Johnston ano. 90 %
Paranormal Activity 2 (2010)
Tři miliony za kolekci záběrů, které je vám schopen poskytnout každý zaměstnanec ostrahy, to je tedy něco. Dvě hvězdičky za pár okamžiků, díky kterým mě zamrazilo.
Čaroděj a bílý had (2011)
Jen v Asii může vzniknout crossover mezi Myšákem Stuartem Littlem, Anakondou a Underworldem 2 s Jet Lim v hlavní roli. Raději si pustím Legendu u Zu nebo Shinobi. Bai She Chuan Shuo mě hodně zklamalo, pomálu akčních scén, trikové efekty hodně slabé a někdy to vypadá spíše jako pohádka pro nejmenší.
Útok na věžák (2011)
Typická anglická podívaná, skvělí herci/neherci, trefné hlášky a slušná atmosféra. Užil jsem si to, ale přiznám se, že za vysloveně výtečný projekt film nepovažuji. Za hodně dobrý ale ano. 70 %
Ženy sobě (2011)
Bavil jsem se, ale ne tolik, jak jsem doufal. Humor funguje, ale na dvě hodiny stopáže ne dost. A kromě toho jsem si všiml, že (alespoň u české verze) chybějí některé scény z traileru. Ale Melissa McCarthy byla k popukání.
Ďáblovo dítě (2008)
Růžky? Opravdu?
Ocelová pěst (2011)
Jsou rodinné filmy, které jsou trapně nostalgické a sentimentální a jsou rodinné filmy, které jsou nostalgické a sentimentální tak akorát a Ocelová pěst je oním druhým případěm. Velmi příjemně rodinná/sportovní/sci-fi záležitost, která mladší nadchne a starším nejen, že nezpůsobí žádnou psychickou újmu, ale mile je překvapí.
Green Lantern (2011)
"Lampař" není excelentní ani trikově, ani příběhově, vlastně nepřevyšuje konkurenci v podstatě ničím, ale byť je vše průměrné či lehce nad, tak jako celek je to zábavné, lehce "cheesy" dobrodružství, které bych jako dvanáctiletý milovat, ale i teď jsem i ho užil. A z velké části díky Ryanovi, který opět zazářil (nejen zelenou barvou). 70 %
Noc je ještě mladá (2011)
Vlastně ani ne moc vtipné, bez větší gradace, ale příjemné s vcelku ucházející pointou.