Recenze (325)
Jessica Jones - Série 1 (2015) (série)
Kvalitní scénář, dialogy, postavy...tak by měl asi podobný seriál vypadat. Mám námitky, to rozhodně, ale na druhou stranu, v době, kdy seriály výborně vypadají, ale scénáristicky trpí je Jessica dost velký nadstandard.
Father Ted (1995) (seriál)
Něžný, křehký, romantický seriál z prostředí idylického irského venkova, nahlížející do intimního soužití tří generací svatých mužů, kteří jsou si vzájemnou oporou. Seriál, reflektující decentně i problémy dnešní katolické církve je velmi vhodný do kurzů pro budoucí katechety i jako příjemné rozptýlení do dětských skupin charismatické obnovy. Díky citlivému zpracování ožehavých témat kněžské intimity může sloužit jako podpůrný edukační nástroj pro seminaristy.
Captain America: Návrat prvního Avengera (2014)
Je to srdcovka...když jsem měla chřipku, pouštěla jsem si ho dvakrát denně a pořád trvám na tom, že nejsem infantilní!
Doktor Strange (2016)
Tohle byla láska na první pohled. A nechci slyšet to ehm ehm, protože když ženská nadodnocuje filmy s Benedictem Cumberbatchem, je vždycky v podezření, že při zírání na hlavního hrdinu zapomněla na vizuální a scenáristickou stránku a tak podobně. Proto musím také ocenit dialog Strange vs. Dormammu, který mě zasáhl v té nejcitlivější intelektuální čakře.
Captain America: Občanská válka (2016)
Tavárnyj vagon zůstane dlouho v nás! Když mě život strhne do propasti, řeknu si tavárnyj vagon a je to lepší, než okřídlená rčení typu "táhni a srůstej" nebo "stand up and fight". Navíc je tu Cap a Iron Man a všechno funguje prostě jako ve světě Marvelu. Zbožňuji každé řečené i obrazové klišé až po pupík.
Avengers: Infinity War (2018)
Pořád mám jako marvelovského padoucha nejraději Kingpina z Daredevila, ale chápu, že Vincent D'Onofrio se zatím nedá klonovat. Jinak, spokojenost. Spektákl zafungoval, všechno bylo takové, jaké jsem si představovala a je to film, jehož pokračování nabízí skvělé konverzační téma na grilovačky s nepříjemnými příbuznými a cizími lidmi. Téma spojující, vzrušující a zneklidňující. Člověk může zapomenout na ochranu oceánů, válečné konflikty i politiku. Ode dne ke dni žije s nejdůležitější filosofickou otázkou...sakra, musel to vážně odnést i Groot? A ještě dumám...zpopelnil se taky Deadpool nebo ne?
Ant-Man a Wasp (2018)
Když se v kině baví osmileté dítě i já, pak je život prostě Pez :-)
Strážci Galaxie Vol. 2 (2017)
Já vím, že pět hvězd se má dávat jen dokonale vystavěným a přelomovým artovým dílům....ale člověk může mít svoje slabiny, no ne?
Black Panther (2018)
Hvězda za sestru...
Iron Fist - Season 1 (2017) (série)
Tak nakonec jsem vzdala i druhou sérii. S tím scénářem se herecky nedalo prostě udělat nic.