Recenze (241)
Bukowski: Born into This (2003)
Bedeker k Bukowskému. 80%
Vzpomínka na papeže Jana Pavla II. (2005)
Dokument, ktorý nepovie nič nové a aj toho čo povie je málo. V podstate medailón, ktorý keby mal 25 minút, tak by to bolo optimálne. 50%
La cara oculta (2011)
Nikdy, NIKDY nekupujte dom v ktorom býval nácek! 90%
Pozemšťan (2007)
Tento film môžte hodnotiť dvomi, pardon tromi spôsobmi: Buď mu dáte aj napriek istým hereckým kvalitám "odpad", pretože je to bullshit a vlastne kto také niečo mohol aj natočiť, alebo tomu dáte 100%, pretože to vo vás zase niečo otvorilo a to aj vtedy, keď si od začiatku po koniec uvedomujete že je to len film, len príbeh, len hrané. No a tá tretia skupina hodnotení, to je niečo medzi. 90%
Smrtonosná past: Opět v akci (2013)
Už som takmer zabudol prečo som prestal pozerať novodobé akčňáky. Nebyť Braňa Willisa, tak by som to ani nedopozeral. 50% len kvôli, ešte stále vtipnému dôchodcovi, Johnovi McClaneovi. Bez neho by to bojovalo o odpad.
Žaby a iné ryby (1986)
Metalinda bez Drapáka & Gabika Škrabáková, ale o čom bol film mi nejako uniklo. 40%
V meste plnom dáždnikov (1989)
Lovestory rebela bez príčiny a Runaway girl na pozadí zhnitého oportunistického socíku z ktorej bolia oči. Bohužial.
Haló (2012) (pořad)
Iba za Hessa Jašteráka !!!
Nespoutaný Django (2012)
Tarantino sa snaží vykopať Sergia Leoneho z hrobu a keďže je to Tarantino tak nechýbajú nejakí tí negri a samozrejme rozbušky plné potravinárskeho farbiva.... a samozrejme self-cameo :) Najlepšia scéna je samozrejme "The KKK took my baby away", ale potešia aj DiCapriové anatomické vedomosti :) 70%
Celnice (2013) (pořad)
Áno, ale bez Banášovej.