Recenze (606)
Dračí dvojčata (1992)
Téměř odpad až do dirigentské scény. Pak je to opravdu genitální.
Fantastický pan Lišák (2009)
Nezáleží na věku, každý si přijde na své. Anderson využil přírodní vlastnosti zvířat a narouboval je na bajku o lidech. Animace skvělá, čím více shlédnutí, tím lepší zážitek. Dabing zdařilý, čmuďajs.
Smrtící epidemie (1995)
Smrtící devadesátky s akčním "rambem" menšího vzrůstu v hlavní roli.
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Quentin umí, ostatní jen čumí. Pěkně vystižená atmosféra doby, kterou jsem nezažil a místa, které jsem nikdy nenavštívil. Ale takhle by se mi to líbilo.
Staříci (2019)
Vražedné tempo, pár nasraných dědků a jedna komunistická svině. Jednoduché a šlape to jako dobře naolejované švýcarské holinky. Jednu hvězdičku dolů, protože Schmitzer prostě neumí. Hrát.
Parazit (2019)
Nadhodnocený film, který nabízí krásnou kameru a pár dobrých nápadů. Co není příjemné, je přechod od komedie do pošahané, za vlasy utaženého psychothrilleru. Vše je velmi težce uvěřitelné a vodění za ručičku lehce průhledné. Vrcholem jsou zakomponované komunistické myšlenky, pojď si píchnout do bohaté svině, co má úspěch a prachy. Děj je hezky zarámován a konec pěkný, ale celkově za mě průměr. Asi nemám tu správnou asijskou mentalitu, podruhé bych to už vidět nechtěl.
Ip Man 3 (2015)
Jako dvojka. Jen zase o trošku vyčpělejší. Tyson je tragéd.
Ip Man 2 (2010)
Sázka na šablony z prvního dílu. Vlastně docela povedené, ale je to téměř kopie 1. Kromě Japonců opravdu nablblí Britové, zahraní tragicky.
Jie wen 4: Wan ťie pchien (2019)
Nejslabší ze čtveřice Yip Man, tento díl zavání čínskou propagandou a celkově je to docela nepovedené. Jen ten Yen to hraje skvěle.
Rambo: Poslední krev (2019)
Stallone je skvělej, tomu bych dal 6*. Bohužel, první polovina filmu je přihlouplá a polopatická, opravdu ničím nepřekvapí a slušný filmař by to vysekl do 10 minut. Po těžko stravitelné buničině přichází druhá a poslední fáze, a to je Sám doma. Na Ramba útočí armáda Macaulay Culkinů a on samozřejmě válí.