Recenze (1 523)
Drsňačky (2013)
Ale jo dalo se . Sice chvílemi mi to připadalo dost nudná a nevýrazná komedie .Někdy si říkám musí herečka Sandra Bullock hrát takovou blbku .
Byzantium (2012)
tenhle film nestojí zato se na něj dívat ,dost slabý film na to že to bylo o upírech .za mě 50% a to ještě sem mírný .
Muž taiči (2013)
i když je to první režie Keanu Reeves ,tak u tohodle filmu jsem se docela nudil ,jaký byl tenhle mišuge film .A proto nemám rád čínské a bůhví jaké filmy tohoto typu rád.Děkuji nechci.
Jdi na to (1983)
parádní komedie se skvělíma hercema ,prostě klasika .
Bratrstvo neohrožených (2001) (seriál)
nejlepší válečný seriál jaký kdy byl natočenej.
Po zániku Země (2013)
Očem že to bylo .
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
co to bylo vůbec za film ,takový mix ovoce a zeleniny: transformers a godzily .Herec v hlavní roli dejme tomu že dobrý,ale děj mi připadal takový trochu až slabý .A jestli budou točit 2 díl ,tak at to napíše jiný scénárista.Sice mě by stačil bohatě jenom jeden díl .
Já, padouch 2 (2013)
Takže oproti prvnímu dílu více akčnější až komické,mimonové prostě válí .
V zajetí démonů (2013)
Skvělí horor.Parádní atmosféra ,tenhle režisér je pro mě mistr hororů .U tohodle filmu jsem se párkrát lekl .Těším se na pokračování pokud nějaké někdy bude.Herecké výkony herců byli dobré.Uvidíme s jakým napětím nás přístě překvapí.
Muž z oceli (2013)
Tak tenhle film se režisérovi povedl.Absolutní pecka ,tohle je asi nejlepší superman, který jsem kdy viděl .Herec Hanry Cavil se na tuto roli hodí.Hlavně nemůžu zapomenout, také na skvělé herceké výkony herců Russell Crow ,Michael Shannon.Po dlouhé době jsem ve filmu viděl Kevina Costnera .Herecké výkony byli perfektní.Na co bych sice vůbec neměl zapomenout tak na vynikající hudbu Hanse Zimmera.