Recenze (162)
Lupiči paní domácí (2004)
Pravdepodobne najslabsi pocin Coenovcov vobec. Filmu dominuje dokonale "zmaskovany" Tom Hanks a excelentny soundtrack, bez tychto ingrediencii by som bez vahania jednu hviezdicku ubral. Snad to bude nabuduce lepsie.
Kruh 2 (2005)
Za normalnych okolnosti dve a pol hviezdicky, zvysna polovica tretej je za efekty s vodou a scenu s jelenmi ;-) Solidny thriller, ktory vsak s predchadzajucim filmom nema okrem tvorcov a hercov vela spolocneho. Skoda.
Okrsek 49 (2004)
Solidny film o hasicoch s prilisnym mnozstvom flashbackov a predvidatelnym zaverom. Na DVD vikend ujde.
Škola rocku (2003)
Myslim, ze pri zhliadnuti tohto filmu ma clovek tendenciu tvorcom odpustit aj niekolko nedostatkov, vratane uz spomenutych nizsie ;-) Zaverecna skladba pocas titulkov ma tiez pobavila :-)
Roboti (2005)
Pol hviezdicky navyse za niekolko originalnych "odkazov" :-)
Wimbledon (2004)
Love Actually to sice nie je, ale rozhodne ide o velmi prijemnu komediu s neopozeranymi protagonistami a typicky britskym humorom.
Poslední samuraj (2003)
Solidny film, solidne herecke vykony, fascinujuce prostredie a vynikajuca hudba. Trosku prilis predvidatelny dej, ale co clovek caka od podobneho "velkofilmu"? :-)
Intimní detaily (1996)
Up Close & Personal som prvy raz videl niekedy v roku 1997 v kine. Ked film pozeram s odstupom casu, nechapem preco som na to do toho kina vlastne isiel. Sedy priemer.
Tmavomodrý svět (2001)
Nadpriemerny film, od ktoreho som vsak (zial) ocakaval ovela viac. Chvilami prilis presladene, predvidatelne.
Klíč (2005)
Mierne nadpriemerny hoodoo thriller s velmi priemernou hereckou v hlavnej ulohe. Vizualne zaujimave, atmosfera slusna.