Recenze (162)
Ve stínu pravdy (2006)
Lepsi priemer. Vynikajuci vykon Julianne Moore.
Bambuľkine dobrodružstvá (1982) (seriál)
Nikdy nezabudnem na radost Juliusa Pantika ked nanho na jednej akcii zavolala nadsena skolacka "Dedo Jozef!". Rovnako clovek nedostane len tak lahko z hlavy niektore z piesni, hlavne tu titulnu.. Z nostalgie by som mohol pridat hviezdicku, ale vzhladom na svoj vek to neurobim :)
Mlčení (2005) (TV film)
Na tomto filme nie je nic originalne, vsetko ste uz niekde videli, k tomu staci pridat mimoriadne slabe herecke vykony vacsiny zucastnenych..
Kiss Kiss Bang Bang (2005)
Velmi prijemna oddychovka s vybornym tandemom Downey Jr.-Kilmer.
Země hojnosti (2004)
Osobne mi vadilo, ze niektore situacie boli zobrazovane az prilis opatrne a "z rychlika", celkovo film preto vyznieva povrchne. Tretiu hviezdicku davam za vynikajuci soundtrack a drobne detaily, ktore tu uz niekto spominal..
Denní hlídka (2006)
Moj dojem z tohto dielu bol urcite lepsi ako z Nocnej hliadky. Predlohu nepoznam vobec, nie som preto zatazeny porovnavanim. Uznavam, ze zaver ma pripravil o moznost hoci len predstavit si ako bude nadvazovat treti film, ale zatial si s tym hlavu nelamem :) Slabsie styri hviezdicky (70%).
Casanova (2005)
Asi to najslabsie, co som kedy od Hallstroma videl. Vyber Ledgera do hlavnej ulohy bol chybou. Slavna campanila na namesti sv. Marka sa v niekolkych zaberoch ocitla na nespravnom mieste. Oliver Platt bol vsak vynikajuci, jeho prichodom na scenu sa dojem z filmu rapidne zlepsil.
Ztráta paměti (2004)
Nejde neporovnavat a Butterfly Effect bol urcite lepsi.. Lepsie 3*
Finty Dicka a Jane (2005)
Bola to prijemna zabava na vecer straveny vo dvojici. Carreyho nemam velmi rad, ale v tomto pripade mi vobec neprekazal.
Anděl Páně (2005)
Druhy krat by som na to nervy nemal, ale solidnych 60% davam.