Recenze (626)
Bucky Larson: Zrozen být hvězdou (2011)
Je to trapna a zaroven zabavna blbost , ktora ma dokazala miestami fakt pekne rozosmiat
Millerova křižovatka (1990)
Moj oblubeny zaner , no tu nemozem dat viac ako 3* . Gangsterske filmy mam velmi rad , ale musia si udrzat realne vyznenie , pri ktorom si na zaver kludne mozem povedat , ze takto to mohlo za cias prohibicie kludne vyzerat . No millerova Krizovatka casto posobi az moc prehnane az neuveritelne . Pre mna az prekvapujuco slabucky film
Ocelová pěst (2011)
Jednoznacny suhlas Jandomi10 !
Warrior (2011)
WOW ! Spickova zalezitost !
Sherlock Holmes: Hra stínů (2011)
Bez pochyb , rovnako zabavne ako prvy diel
Catch .44 (2011)
1* za soundtrack , ktory sa k danemu zanru hodi . No zbytok filmu nestoji ani za velke hovno a velmi sa cudujem Willisovi , ako sa mohol dat nahovorit do takejto sracky . Nebyt aspon tej dobrej hudby , tak je to jednoznacne jeden velky ODPAD !!!
Micimutr (2011)
To malo byt akoze co
G. I. Joe (2009)
Bolo to detske ale zase na druhej strane zabavne
Mission: Impossible - Ghost Protocol (2011)
Rovnako vyborne ako predchodze tri diely a v ziadnom pripade tomu nedochadza stava na konci filmu . Prave naopak , maloktory film je tak dobre vyvazeny pocas celej dlzky . Hunt nesklamal ani po stvrty krat .
Funny Games USA (2007)
Jedina skoda toho ovladaca