Recenze (626)
Vyměřený čas (2011)
Moderny Bonnie a Clyde rozdavaju chudobnym . Vyborny namet , ktory je este lepsie spracovany .
Resident Evil: Rozklad (2008)
Kazdopadne ma to potesilo ako velkeho fanusika hernej adaptacie
Resident Evil: Zánik (2007)
Pre mna osobne , jednoznacne najlepsi diel , zatial 4dielnej serie
Noc žraloka 3D (2011)
Na kult ako su napriklad Celuste , Shark Night nema ani zdaleka , no ako priemerny horor o zralokoch ujde . Taktiez nema na minulorocnu pecku Piranha . No co zamrzi najviac , ze vsetko co by mohlo byt zaujimave sa deje v tme a nieje nic vidiet . Jednohubka na vecer a fakt asi len na jedno zhliadnutie
Barbar Conan (2011)
Velmi velke prekvapenie a vobec nechapem preco je tento film dost podhodnoteny . Momoa prekvapil ako sa len dalo , dejova linia by mohla byt asi tazko lepsia a rezia tiez . Vsetky suboje boli natocene profesionalne a hlavne prehladne . Vizual filmu bol tiez na vysokej urovni a velmi sa hodil k danemu zanru , no a cely film bol pekne temny a krvavy ako sa patri . V zhrnuti to bola vyborna vypravna akcna fantasy , ktora nenudila jedinu sekundu .
V cizí kůži (2011)
Aj napriek tomu , ze podobnych filmov o zamene je viac , tak ani jeden nebol tak zabavny ako prave tento . Dvojica Reynolds a Bateman hrali vyborne . Necakal som az tak uleteny pribeh , no potesil ma viac nez dost . Skvela zabava , nemam co vytknut
Elitní zabijáci (2011)
Aj napriek tomu , ze nam trailer ukazal dost , sa jedna o velmi dobry film . Akcne spionazne filmy si vzdy rad pozriem a nikdy ich nieje dost . Herecke vykony spickove , ako aj hlavne trio , tak aj vedlajsie postavy v podani Purcella a Younga . Az na male drobnosti , maximalna spokojnost . 85%
The Amazing Spider-Man (1977) (TV film)
Cele moje hodnotenie je hlavne z nostalgie . Ako malemu chlacovi sa mi to pacilo , no ako som to videl nedavno vhs rip , tak to bolo viac k smiechu . Ale nostalgia je nostalgia
Pařba v Bangkoku (2011)
Stale to bola dobra zabava , no prvy diel bol urcite o nieco lepsi
Trable prcka Binka (1994)
Pre mna nostalgickych cistych 5* . Ako decko som bol na tom v kine , vtedy som ten film zboznoval , no a teraz si ho vzdy rad pozriem