Recenze (525)
Halloween (1978)
6/10 Z dnešního pohledu jsou spíš než Michael v masce děsivější herecké výkony Lauriených kamarádek a úsměvně teatrální úmrtí.
Dům z písku a mlhy (2003)
4/10 Telenovela hadr, situace vygradované do naprostého absurdna, chování většiny postav nesmyslné. Za zmínku stojí jen herecký výkon Bena Kingsleyho a Shohreh Aghdashloo, zbytek by měl skončit v propadlišti dějin (včetně výkonu Jennifer, které jsem chuděrku uklízečku za mák nevěřila).
Strážci - Watchmen (2009)
Za obrazovou stránku plný počet, příběh ovšem víceméně neexistuje, všechno se to nějak plácá na místě, a to úmorné tři hodiny. Nemůžu dát víc filmu, který nezvládám na jeden zátah.
Dunkerk (2017)
6/10
Jsem božská (2018)
5/10 Zpočátku ucházející, pohodová letní oddechovka s uvěřitelnýma postavama a pozitivní atmosférou, které v polovině dojde dech, slzopudná klišé se začnou hromadit, až se rozplizne do ztracena. Humoru poskrovnu.
Kazišuci (2018)
Slabší komedie, vzhledem k obsazení jsem zklamaná. John Cena i Leslie Mann recyklují pořád stejné postavy, hromada nechutných scén (bohužel dnes už zjevně běžná full-frontal male nudity; projectile blití nepochopím jako vtip asi nikde). Ale co je zásadní, všechno klasicky směřuje k velkolepému vyříkávání si a usmiřování se bez špetky humoru. Celou projekci jsem myslela na Superbad (snaha paniců přijít o "to" na párty, podobnost zřejmá) a je to nebe a dudy.
Proč? 13x proto - Série 2 (2018) (série)
Možné SPOILERY. Kombinovali, až překombinovali. Z napínavě budované první série zbylo typické pubertální dráma, kde se musí probrat všechno od ubližování si, homosexuálních vztahů, šikany, (zne)užívání střelných zbraní, drogové závislosti, psychiatrické léčebny, vyhrožování, vandalismu, četných znásilnění, násilného napadení, až po femináckovské sekvence, bez kterých už se dneska neobejde jediné audiovizuální dílo z USA. Za vymývání mozků nové generaci bych nejradši dala odpad: "You know, I don't know a single woman who hasn't faced sexual assault, abuse or worse. Not one." Nový level victimhood, k zblití.
Černé zrcadlo (2011) (seriál)
1. série ***** 2. série *** 3. série **
Pád do ticha (2003)
Patřím k těm, kteří k podobným snímkům přistupují skepticky. S předpokladem, že (ač dramatický) dokument o horolezcích je jen pro vybranou skupinku nadšenců. Že ho nepochopím, nevcítím se, bude mě nudit. Pád do ticha vyvolal pravý opak - nával emocí a úžasu, hrůzy a překvapení, jak napínavý je do poslední minuty, přestože od počátku víte, co se stane. V mnoha ohledech hororový, o lidském odhodlání a odvaze, pocitu viny, pochybnostech, strachu a hlavně o tom, jak silná je touha za žádnou cenu nebýt sám, až přijde konec.
Pobřežní hlídka (2017)
Lepší *** Nechápu nízké hodnocení, čekala jsem nebetyčnou povrchní nudu a dostala jsem vtipnou parodii původního seriálu, který se na rozdíl od téhle komedie bere celou dobu děsivě vážně. Fakt nevím, co tady někteří čekali od Pobřežní hlídky, že se rozebírá nefungující scénář a výstavba vtipů.