Recenze (344)
Stockholmský syndrom (2020) (TV film)
Není to dokonalé, ale o dost lepší než cokoli srovnatelného žánru, co jsem v posledním roce viděla.
O vánoční hvězdě (2020) (TV film)
Tak to sem tam zapajdalo, no a?
Jak si nepodělat život (2019) (seriál)
Dlabu na uvěřitelnost, dlabu na chyby. Mně se to líbilo!
Herec (2020) (seriál)
Velmi silný kus, opravdu povedený. Jan Cina skutečně zazářil.
Clona (2014) (seriál)
Má to chyby, ne že ne: nedotažené konce, zvuk žádná sláva, laťka uvěřitelnosti nasazena sakra nízko a fakt nevím, proč ta kameramanova ekvilibristika. Na druhou stranu poslední, co jsem viděla, byl Špindl 2 a ve srovnání s ním je Clona super cool biják!
Poldové a nemluvně (2020) (seriál)
No jasně, za moc to nestálo. Ale neudělalo se mi špatně, neurazilo to, nenudilo to tak, abych to vypla, co chtít víc?
Špindl 2 (2019)
Filmy mívají slabiny, to je známá věc. Tenhle je ovšem hříčka přírody, slepenec slabin. Chybí byť jen náznak příběhu, herecké výkony hanebné (je dost těžké hrát, když není co), někteří jedinci nadbyteční (ještě pořád přemýšlím, k čemu tam byla potřeba Verešová)... Ani nevím, zač jsem vlastně přidělila tu jednu hvězdu.
Láska a tanec (2009)
Oficiální text distributora je sakra vedle!!!
Opus pana Hollanda (1995)
Krásný, opravdu krásný film, bez okázalosti a patosu. Životní příběh mimořádného, kvalitního člověka.
Legenda o lásce (1956)
Krásné kostýmy, šíleně patetické herectví.