Recenze (242)
Princezna Husopaska (1989)
Troškova oblíbená dvojice Kuklová - Morávková si tentokrát "vyměnila role". Zatímco pro Trošku je vždy kladnou hrdinkou Míša Kuklová (Jasněnka, Markýtka, Charlotta,...) a Dana Morávková vypočítavou a závistivou mrchou tady je to naopak. Ale o prince bych si teda já neopřela ani kolo...
Rohy (1986)
"mulisi, mulisi, manžel se Ti vrací " :-) opravdu moc povedená pohádka pro dospělé ve stylu "svěrákovského" humoru. Jen je škoda, že jsem jí měla možnost vidět pouze jako "předskokana" před hlavním programem v kině, v programu TV jsem na ní nikdy nenarazila
Kašlu na lásku (2003)
3 hvězdičky Ewanovi, 1 Renée (i když hrála taky velice dobře). Jinak teda úlet na N-tou
Chicago (2002)
muzikály miluju, ale tenhle mě zklamal
Ženich na útěku (1999)
Renée Zellweger to tam moc sluší a moc se mi tam líbí i Brooke Shields. Příběh ve stylu, zdědíš velké prachy KDYŽ... už tu několikrát byl a ta scéna se spoustou nevěst taky ujetá (vzpomněla jsem si na náš film pro pamětníky Děti na zakázku) ale já mám moc ráda Renée, svatby a vše s tím spojeno, takže s tou spoustou nevěst jsem si přišla na své :-)
Twin Peaks: ohni se mnou pojď (1992)
Jak už jsem psala u seriálu - doporučuji vidět víckrát, ovšem předtím také přečíst si Tajný deník Laury Palmerové a mezi filmem a seriálem i knížku Zápisky agenta FBI, o něco málo to zlepšuje orientaci :-) Jak herecké výkony tak i hudba jsou úžasné a skvělé (oba soundtracky mám koupené už od prvního shlédnutí TP a jednu dobu jsem neposlouchala nic jiného)
Městečko Twin Peaks (1990) (seriál)
Hudba k filmu i seriálu byla jedním z mých prvních CD, které jsem si koupila a poslouchala jí pořád dokola. Je to svým způsobem psýcha, ale pohltí vás to. Nestačí jej vidět jednou, při každé další repríze objevím něco dalšího, nového. Nejlepší je vidět seriál, film + přečíst si i Tajný deník Laury Palmerové a Zápisky agenta FBI, to docela pomáhá v orientaci. Je ale zajímavé, že nejvdřív byl natočen seriál, začínající objevením mrtvoly LP, pak teprve film který skončí jejím zavražděním a pak kniha zachycující, co tomu všemu předcházelo :-)
Jarní píseň (1944)
Nevím proč, ale tento film se mi moc líbí. Ta píseň, kterou Hana Vítová zpívá v kostele se mi dodneška občas vrací... a i ten příběh je zajímavý
Městečko na dlani (1942)
Plachtův výkon úžasný, z té scény s kostelní věží je mi smutno, kdykoliv si na tento film vzpomenu
Armádní dvojčata (1937)
nejvíce si z tohoto filmu vybavuji Theodora Pištěka s jeho řády a hláškou "ničevó" :-)