Recenze (4 351)
Nadměrné maličkosti - Bahno (2005) (epizoda)
Trošku v hodnocení nadsazuji - za to, že se někdo zase pustil do Čechova.
Mária Tudorová (1968) (TV film)
Když k psaní usedne mistra jako byl Viktor Hugo, rázem jsou všichni ti nablýskaní scénáristé o půl metru menší.
Vinyl (2016) (seriál)
Kvalitní seriál postavený především na hudbě. Pro rokenrolové fandy skvost, pro ostatní docela dobré drama.
Sicario: Nájemný vrah (2015)
Poslední třetina a samotný závěr dělá z tohoto filmu výjimečnou záležitost. V první části jsem skřípal zuby nad tím, jak mi autoři odpírali možnost porozumět. Vše posouvají o příčku výš herecké výkony.
Vězení (1949)
Begmanovi sluší spíše až jeho pozdější období. Vězení je zvláštní kompilací upovídanosti a lehce nepřehledné snovosti. Obojí nenapomáhá sdělnosti toho, co měl autor na mysli. I přes krátkou stopáž jsem byl docela rád, když film skončil.
Láska s vůní čokolády (2010)
Jedna z těch milých romantických komedií, které projdou, pobaví, odejdou a po několika měsících si člověk není jistý, jestli je viděl, anebo si to s něčím plete.
Bídníci 20. století (1995)
Někdy trochu za vlasy přitažený kompilát Victora Huga a základních historických událostí francouzských dějin 20-tého století nabitý starou gardou francouzských herců. Velmi povedené. leč trochu dlouhé.
Ghadi (2013)
Napůl pohádka, ze čtvrtiny komedie, ze čtvrtiny drama. Celkově to působí jako příjemné pohlazení.
Na jezeře (2013) (seriál)
Nádherná příroda, zvláštní příběh s podivnou atmosférou, v němž nevystupuje jediný normální postava. Každou lze považovat za většího či menšího blázna. Někdy to až leze na nervy, a výsledek je nakonec docela příjemný.
Ženitba (1976) (TV film)
"Žiješ a žiješ a nakonec z toho vyleze taková hovadina, až oči přecházejí." Gogol byl génius na ruskou duši a Češi jeho ironii dokážou snad nejlépe převést do dramatické podoby.