Recenze (4 351)
Plášť (1995) (TV film)
Pár skvělých herců, Gogolova předloha, dvě základní prostředí, a když se to umí, vznikne malý drahokam.
Studie jednoho strachu (1967) (TV film)
Proč se takové věci už netočí?! Když už je klasikové dokonale napsali a stačí tak málo prostředků. Chci se bránit myšlence, ale je neodbytná: ono se to už neumí.
Zabijáci (2014)
Povedený kriminální thriller podle mého na hranici mezi 3 a 4 hvězdami. Vyprávění nepostrádá napětí, místy nečekané zvraty, někdy jsou ovšem situace malinko přitažené za vlasy. Výsledek povyšují výtečné herecké výkony.
Celý jeden život (1974)
Je to pěkné, nápadité, nicméně na "celý jeden život" to mohlo trvat o polovinu méně.
Past (1996)
Výtečný thriller se spoustou originálních nápadů, napínavý a nepředvídatelný až do konce. Jediné slabé místo je Jennifer Tilly, jinak - radost pohledět.
Honba za diamantem (1984)
Romantika vyhnaná do sladkosti, z níž pálí žáha, která si současně sama ze sebe dělá srandu. Takové šálky čaje mám rád.
Masaan (2015)
Zajímavý film složený ze dvou zajímavých příběhů ze zajímavého prostředí. Všechny tyto klady se perou s nepříjemnou rozvláčností.
Pavouk (2000) (seriál)
Chvilku rozvláčný a chvilku zase nepřehledný seriálek, ve kterém si žádná z postav nezískala moje sympatie natolik, aby mi nevadilo, že nedožije jeho konce.
Ve jménu papeže krále (1977)
S velikou lehkostí se tu povídá o velice vážných věcech. Příběh plyne úsměvně, s nečekanými zákruty, přitom však zcela logicky. V té době měl italský film ten nejlepší zvuk.
Běsy (2014) (seriál)
Je třeba přečkat první čtvrtinu naprosté nepřehlednosti. Pak se z toho vyklube docela slušný seriál s velkolepou výpravou. K jeho škodě výrazně jen "na motivy" Dostojevského.