Recenze (308)
Zrození Planety opic (2011)
Zatím nejlepší film, ve kterém se v názvu objevuje spojení slov "planeta opic"... ****1/2
Živí mrtví (2010) (seriál)
Hodnocení po 2. sérii...
Život brouka (1998)
Život brouka asi nepatří k tomu nejlepšímu od Pixarů, ale pěkná a milá pohádka to rozhodně je...
10 000 př. n. l. (2008)
Na to, že je Tygr šavlozubý na plakátu, dostal sakra málo prostoru... Filmu podráží nohy špatný scénář... **1/2
13 (2008) (TV film)
Docela fajn televizní záležitost... Jo a hra na PC v komiks stylu taky nebyla špatná...
2012 (2009)
Katastrofické blockbustery založené jen na skvělých digitálních efektech, ale postrádající kvalitní scénář a originalitu mě už prostě nebaví... Emmerich s každým dalším filmem čím dál víc nudí...
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Úžasná stylizace, Butlerovo burácení a vymazlené bitky... Takové komiksy si nechám líbit... Rozhodně jeden z nejzajímavějších filmů roku 2007...
96 hodin (2008)
Parádní přímočará akční chuťovka... Způsob, jakým Bryan bez servítek odrovnává ten "šmejd", to je velmi povedená prácička...