Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Reality show LIKE HOUSE je jedinečný formát, který nemá v českém televizním éteru obdoby. Diváci budou po dobu tří měsíců sledovat každodenní život soutěžících, jejich vztahy, radosti, strasti i to, jak se poperou s různými výzvami a soutěžemi. Influencer, který dostane od diváků nejvyšší počet hlasů prostřednictvím mobilní aplikace, se stane vítězem reality show a získá výhru ve výši půl milionu korun. Zpestřením pro soutěžící i diváky budou hosté, které produkce bude průběžně do vily zvát. Mezi influencery, kteří se na začátku dubna do vily nedaleko Berouna nastěhují, jsou: Tomáš Běhounek (@t0mi.jpg), Lada Horová (@laaduska), Adam Kajumi (@adamkajumi), Marie Rosecká (@maru_rosecka), Barbora Stříteská (@barborastriteska), Jan Svěcený (jenisek_) a Marek Valášek (@datel_marek). (TV Prima)

(více)

Videa (1)

TV spot

Recenze (244)

Knor odpad!

všechny recenze uživatele

Tak takovej průser jsem ještě neviděl :-D Dlouhý léta jsem měl za televizní dno Hotel Paradise a ono se dá zajít ještě níž :-D Těžko se tato reality show popisuje, protože ono vlastně není co a jak. Banda prapodivných mladých lidí žije v jednom domě nebo bytě, nevím a vzájemně si dávají nebo odebírají lajky ... eeeee... asi jo, ale úplně jistej si nejsem :-D Ale celý je to tak nějak divně pojatý, bez nápadu, bez napětí, střetů nebo konfrontací účastníků, které jsou nezbytné pro typ takové TV show. Nechápu co tímhle prima chtěla říct :-D Je to totiž jedno malé velké televizní nic .. prostě nic. Jediná zajímavá věc je ta, že z toho bude těžit ten Kajumi ( nebo tak nějak ), když budete trochu pátrat, zjistíte, že má podíl z vlastnictví aplikace přes kterou se hlasuje v této ,,soutěži" a která je dosti pochybná. No to jen tak ve zkratce pro zajímavost :-D Každopádně, máme tu po nějaké době pořad, který dokázal srazit laťku zase o něco níž a já jsem už moc zvědavej, co bude příště :-D ()

rublik05 

všechny recenze uživatele

Poměrně dost nepovedený a docela amatérský pokus o moderní reality show pro mladé, který se sice dal jakž takž sledovat, nicméně po celou dobu mi nešlo do hlavy, proč je ten Like House tak strašně moc nudný a nezáživný. Kdyby se o něj nezačal zajímat bulvár, tak by se tam snad ani nic zajímavého nedělo. Hrozná nuda. Úkoly v zásadě nestály za nic, účastníci byli až na pár výjimek takový nemastní a neslaní, oproti následujícím řadám žádný velký bizár, žádná velká zábava, což je pro diváka obrovská škoda. Každopádně mě potěšila výhra, respektive jsem rád, že to vyhrál zrovna tento účastník. 1/10 ()

Reklama

Lenka.Vilka odpad!

všechny recenze uživatele

Na tohle jsem neměla v plánu ani vzdychnout. Hned jak jsem viděla reklamu, že se toho budou zúčastnit pouze youtubeři. Že si tam udělají reklamu zadarmo. Ale potom jsem zjistila, že to není tak úplně pravda. Tady je spodina internetu, tj influeceři a tiktaktokeři. A nebudu lhát, ani jednoho z nich neznám. Ale jedno i nich vím. Buď točí blbá krátká videa nebo dělají reklamu skrytou (podle mě vážně dost lidí stále neví) za tím "tohle podle mě musíte mít", nebo to prostě řeknou na plnou hubu. Ale hned na začátku jsem si všimla jedné věci. Mají stála telefony. Proč? Oni natáčí videa z toho domu? Proč? Vždyť je to časově zpátky. Takže pokud někoho z nich sledujete, co je na těch jeho příspěvcích? Asi se musí hodně krotit, aby jste že sociální sítě nezjistili, co bude za týden (nebo jak je to zpátky) v televizi. By všichni sledovali jenom ty sítě, ne televizi. Hmm... A celkově ta pointa výběru lidí a toho, že nejsou izolovaní je vážně o ničem. Já úplně cítila, jak mi každou minutou klesá IQ. A tři měsíce? Jak dlouho ale budou dávat doopravdy? Než padne sledovanost na dno? :D pět dílů týdně! :D a výhra? Nevydělají si během té doby stejně peněz? Plus bonus, že se že sebe nedělají až tak velké blbce jako ve vile... :( ()

Toka 

všechny recenze uživatele

Adam Kajumi je chodící definice arogantního, pokryteckého a vypočítavého zmrda, což se odráží i v Like House. V jenom nejmenovaném - pozor - večerním podcastu si odmítal dát pivo a odůvodnil to tím, že nechce dávat špatný příklad dětem. To ale platí pouze do doby, kdy by z toho mohli kápnout nějaký prachy. Like House je totiž prachsprostá reklama na Kajumiho aplikaci kopírující TikTok, skrze kterou se hlasuje pro výherce. Najednou evidentně není vůbec žádnej problém si na kameru dát nějaký ten alkohol, dokonce už je v pohodě se i dost opít, hlavně když to přinese jakékoliv hlasy a stáhnutí té jeho aplikace. Vzhledem k velmi nízkému effortu vloženému do této reality show je tu kopie čehokoliv vidět na každém rohu a originalitu aby jeden hledal mikroskopem. Barevné schéma je převztahý z TikToku, mluvící reproduktor z Too Hot To Handle, palcování zase z Vyvolených, proboha však i ten název a koncept je okopírovaný Hype House z dílny TikToku. Problém je, že nastavené koncepty vůbec nefungují, nedávají smysl, a leckdy se ani nedodržují. Odměna za nějaký challenge měla být vířivka. Nejenom že je to naprosto stupidní odměna, neboť vířivka by měla být přístupná automaticky v rámci vily, ale ještě ke všemu onu odměnu získali stejně všichni za snahu, protože co by jeden člověk dělal ve vířivce, žejo. Aby toho nebylo málo, tak soutěžící nebudou ve vile po celou dobu soutěže, nýbrž si na víkendy odtáhnou domu. Co to sakra je? Like House je díky otřesný produkci a i do jisté míry i kvůli tématu influencerů cringe, ale to není za mě předmětem kritiky, protože tyhle stupidní reality show jsou totiž moje těžký guilty pleasure. Stále se ale sluší hodnotit Like House v rámci kategorie žánru, a zde Prima na plné čáře selhala. ()

Urukhaj98 odpad!

všechny recenze uživatele

S0?: Z hecu jsem viděl prvních pár dílů a i navzdory nemalému množství alkoholu v krvi to bylo čiré utrpení. Mám sice slabost pro podobně stupidní reality show plné stupidních účastníků (Too Hot to Handle vládne), ale ti učastníci musí být alespoň trošku sympatičtí. Tady před obrazovkou pobíhá jen sedm kreténů, díky nimž se vyloženě stydím za svou generaci a jak je někdy schopna vydělávat peníze. Ten čas strávený u Like House už mi nikdo nevrátí, dokonce mám pocit, že se mi život sledováním této zvrácenosti ještě o něco zkrátil. Televizní ekvivalent rakoviny. 0/10 ()

Galerie (42)

Zajímavosti (12)

  • Ve 26. dílu přibyla mezi účastníky další osoba, a to influencerka „proste_djany“Její celkový počet bodů (liků a disliků) byl při nástupu stanoven průměrem hodnot bodů ostatních účastníků. (CaptainBlaf)
  • Vila, ve které influenceři bydleli, se nachází v Kublově u Berouna. (SONY_)

Reklama

Reklama