poster

Anděl smrti

  • USA

    Fallen

  • Slovensko

    Anjel smrti

Krimi / Thriller / Drama / Mysteriózní / Fantasy

USA, 1998, 123 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Campbell
    ***

    Slušný thriller s fajn nápadem a i dobrým zpracováním, bohužel ale přepálenou stopáží a hereckými výkony vedlejších postav,. Goodman a Sutherland byly dostatečně přesvědčivý(zejména Goodman kterej byl fakt výbornej). Ale ostatní mě celkem štvaly, stejně jako mě štval Washingtonův výraz(jsem šíleně zmaten a jsem smutný). Ona přepálená stopáž by nevadila ale film má strašně moc zbytečných scén které akorát překáží. Konec byl hodně slušnej a s ním i atmosféra která se dala krájet a on celej film jsem dokoukal bez problémů, jen prostě za týden si na něj bohužel nevzpomenu.(8.12.2012)

  • klerik
    ***

    Keď niekde vidím slogan s porovnáním so Sedem, radšej utekám. Ale tu som celkom rád, že som neušiel. Vcelku slušná atmosféra a fajn koniec vyvážia chabý skorohororový scenár typu "z tela do tela"...(11.3.2006)

  • LiVentura
    ****

    Kdopak to je všude okolo..?!(20.11.2009)

  • Pejpr
    ***

    Na horor jsem se u toho málo bál, na detektivku je to moc mysteriozní, na thriller je to moc zamotaný a na slaďák se mi Denzel málo líbí... Kromě toho, že se první půlku skoro vůbec nic neděje a když děje, tak se v tom člověk stejně ztrácí, pak už je to lepší..a rozuzlení není vůbec k zahození.(8.12.2008)

  • Pepinec
    ***

    Znáte to - šplháte se po strmých schodech do otevřených dveří, když už jste ale jen krůček od rohožky, dveře se vám přibouchnou a vás tak čeká obtížný sestup. Stejně jsem to měl s Hoblitovou partou, která na mě sice vyrukovala s opravdu skvělým námětem, ovšem zabila ho tím, co jen stěží mohla ovlivnit; dobou.(23.1.2013)

  • - Všechny scény Edgara Reese (Elias Koteas) se natáčely dříve než většina ostatních záběrů. Režiséra Hoblita natolik zaujala fyzičnost Koteasova projevu, že trval na tom, aby se všichni ostatní herci, které posléze rovněž posedne Azazel, pohybovali podobně jako on. Tito herci potom studovali Koteasovy záběry, aby od něj pochytili gesta a mimiku. (Morien)

  • - První scéna, kterou scenárista Nicholas Kazan vymyslel, byla ta, ve které Azazel poprvé putuje z jednoho člověka do druhého a na jejímž konci dojde k posednutí Charlese Oloma (Robert Joy). Kazan přemýšlel nad tím, jak může zlo přecházet z jednoho člověka na druhého, jak může být nakažlivé, že když je jeden člověk zlý na druhého, tak ten bude zlý zase na někoho dalšího a tento řetěz se nikdy nezastaví. Tímto došel k vizuální představě filmové scény a od této scény se potom odrazila práce na celém filmu. (Morien)

  • - Během přípravy natáčení režisér navštívil muže, který dokáže mluvit syrijsko-aramejsky, aby mu pomohl s dialogovou scénou v tomto jazyce, která ve filmu proběhne. Muž byl ale velmi nábožensky založený a odmítl vyslovit nadávky, které postava mluvící touto řečí ve filmu pronáší. Produkce potom musela najít dalšího člověka, který tuto řeč ovládá, aby doplnil chybějící sprosté repliky. (Morien)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace