poster

Studio 6 (TV pořad)

Publicistický / Rodinný

Česko, 1994, 146 min

  • LiVentura
    **

    Někdy až moc ...(2.2.2011)

  • igi B.
    odpad!

    Ne ne a NE!!! . . . Tohle je šílené, samé me(r)diální kydy - a našinec se ptá, KDO TO(?!) všechno platí... Čili poblicistika dle >veřejnochcádní trdlovize< ... a ptejte se pitomci, zač je toho srajda! . . . Ty vytrendované zrůdy (I TY ZVANÉ MUDRLANTY!) blábolící před kamerou nemá cenu soudit, za pár šekelů se d.m.s.n. do objektivu (uf!) i vyblinkají, některá redaktorská soudružka bude možná na povel i kakat... °-[.. . . . A proč je naše soudobá společnost v takových sračkách? Možná i za cenu tohohle typu >pořadů< a té >poblicistické< >veřejnoprávní< (sic!sic!sic!) scény jako takové... . . . Resumé? Zeptejte se soudruha ředitele a pak pochcat... °-(.. - - - - - (Vídáno občas a hnus a NIC !!!, hodnocení 12.1.2013 po mimořádně srajdové voloprezidentské >frekvenci< na >čtyřiadvacítce< 506., komentář zde naprosto znechucený jako osmnáctý - 12.1.2013)(12.1.2013)

  • kingik
    odpad!

    Ranní dávka negativních chujovin anebo ranní dávka pozitivních chujovin. Stačí si vybrat. V létě nebo v zimě do vás tandem moderátorů hrne nepotřebné informace, které by si utřídil a byly by k užitku jen divákovi, který žije mimo mediální sféru a internet zná z vyprávění. V nepěkném studiu chybí moderátorům osobitost, často přijde nezajímavý host jemuž jsou pokládány nezajímavé dotazy a celý slepenec i s počasím je natažený do bezmála nezáživných tří hodin. Vrcholná nuda nemá na ranní náladu žádný vliv, a pokud ano, tak jen a pouze negativní. Kdo nemusí do práce je rád, že může odpočívat, a kdo naopak spěchá do práce určitě nebude věnovat pozornost odpadku z ČT1. To bych chtěl vidět komu tohle ráno běží v televizi. Z toho hnusnéhoa neútulného studia je mně šoufl. Příšernost! Mé hodnocení: 0%(23.12.2013)

  • AntonG.
    **

    Za 2* ale o milion před Snídaní s novou.(28.10.2009)

  • hippyman
    ***

    nemám sice rád vstávání před polednem, ale když už to musí být, ke kafíčku a buchtičce je dobrý se dozvědět něco o počasí, dopravě či aktuálním dění... sem tam nějaký ten rozhovor, muzika... prostě v tomhle veřejnoprávní : komerční 1:0. 60%(14.2.2009)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace