poster

Pot a krev

  • USA

    Pain & Gain

  • Slovensko

    Pot a krv

  • Velká Británie

    Pain & Gain

Krimi / Akční / Komedie / Drama

USA, 2013, 130 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Xmilden
    *****

    Michal Bay is back! Úplně jsem zapomněl že Bay dokáže točit něco jiného než blbé roboty z vesmíru a že se jedná o akčního režiséra, který se uvedl skvělým debutem Mizerové. Pain and Gain je přesně tímhle typem filmu, který je hodně ovšem ještě mnohem více ulítlý. Neskutečná porce akční zábavy, které dominuje hlavně Wahlberg a zdatně mu sekunduje čím dál lépe hrající Johnson. Kadence blbosti po celou první hodinu nebere konce. Škoda závěrečné honičky po Bahamách, která již v mých očích představuje spíše nastavovanou kaši. Vzhledem k tomu jak to s našimi hlavními hrdiny dopadne bohužel nemůžeme doufat v druhý díl.(27.8.2013)

  • Lima
    *****

    Vyzněním podobně absurdní podívaná, jako svého času legendární FARGO bratří Coenů. Tak bizarní, cynické a trefně ironické, nekorektní, dehonestujícím způsobem testosteronové, že si to jistým zvráceným způsobem nelze neoblíbit. Navíc to brutálním způsobem nakopává prdel profláklé idee „amerického snu“ o zemi neomezených možností, kde je možné dosáhnout všeho, stačí jen píle a ctižádost. Tragikomické figurky s čínkou a dolarovým eskem místo mozku, v přesném hereckém uchopení Marka Wahlberga a Dwayne Johnsona, bylo přímo diváckým požitkem sledovat. Nebyl jsem a nejsem fanouškem Michaela Baye. Nikdy neznal a dodnes nezná míru ve svých filmech, ale tady svou neblahou vlastnost vlastně přetavil v něco nečekané – ve svůj nejlepší film.(10.8.2013)

  • Viktooorka
    **

    To je ten důvod, proč nelezu do posilovny ale nechávám se mlátit do hlavy na kickboxu. Radši budu blbá, než aby za mě myslely svaly :D Je to tak ujetý, že se dá opravdu věřit, že se tohle stalo ale až na pár vtipných momentů je to na můj styl až moc ukecaný a zbytečně dlouhý. Jo a Walhberg mi prostě ve většině filmů nesedí a tady není výjimka.(21.11.2013)

  • ORIN
    ***

    Testosteronem a nekorektností napumpované a nablýskané nic. Ale chvílemi to bylo zábavné.(4.12.2013)

  • castor
    ***

    Cool vizuál ještě jaro nedělá!! Bicáky, tricáky, titěrné plavečky, jdeme na to!! Je přetransformerováno, utrousil zřejmě Michael Bay se svým megalomanským týmem a pustil se na první pohled do skromnějšího projektu. Osobně u mě Bayova do té doby „skvostná“ tvorba přestala existovat právě po prvních Transformerech. Dvojici pokračování jsem doslova protrpěl, a další efektní výbuchy a zpomalovačky mě nutili přidat plyn u ovladače. Pot a krev mělo být odlehčenou kriminální komedií. Není!! Bay nám předkládá tragikomickou gangsterku, kterak si parta kulturistů plní svůj americký sen. Zápletka je mělká jak voda ve studních po červencových vedrech. U těch pitomých blockbusterů ještě leccos odpustíme, tady se ovšem chvíli loví v temnějších (vážnějších) vodách, pak se zase sklouzává k absurdní komedii. Což o to, fungovalo to jinde, proč ne tady? Protože BAY. Je to hlavně o přístupu k látce jako takové. Měl od začátku hloupý příběh a od začátku k němu přistupoval se svým samolibým stylem – všechno pere na maximum, a i když se to příliš nehodí, přidá přesto další rychlostní stupeň. Chybí mu cit balancovat mezi několika žánry, eskaluje absurdní momenty, přepaluje už přepálené. Nedokážu si představit, co by režisér udělal třeba s takovými komornějšími kousky jako Město, Drive nebo Nelítostný souboj, které se stylové akce nebály? Je třeba rozlišovat styl a přeplácanost. Bayův běžný záběr začíná projetím nějakého úzkého otvoru, efektní zpomalovačkou, obtočením se po místnosti, aby se pak mohl dostat k postavě, která to zanedlouho schytá. I pitomá diskotéka je o tom, že by člověk hned chtěl naklusat k jedné z tyčí se striptérkou a doufat, že mu bodyguard dovolí dopít aspoň jednu matonku. Prostě všeho je nějak nezdravě moc. Před kamerou navíc pobíhají vesměs duševně vyšinutí idioti, kteří na jednu slušnou hlášku vytrousí čtyři laciné vtípky z Kameňákova. Ve výsledku spokojený nejsem. A nebyla ani ta hrstka lidí, která se mnou seděla v kině. Po těch třech robotích fantasmagoriích je to asi krok dopředu, jen zdaleka nechytne každého!!(11.8.2013)

  • - Spoiler: Victor Kershaw (Tony Shalhoub) spozná vo filme Daniela Luga (Mark Wahlberg) so zaviazanými očami podľa jeho kolínskej, skutočný Marc Schiller ho ale spoznal podľa hlasu. V skutočnosti tiež Franka Crigu (Michael Rispoli) nezabil Daniel Lugo, ale Adrian Doorbal (Anthony Mackie). (sWONDER)

  • - Pornový magnát Frank Griga (Michael Rispoli) vlastnil neskutočne unikátnu verziu Lamborghini Diablo - SE30. Bolo vyrobených iba 150 kusov na oslavu 30. výročia značky, v roku 1994, rok pred udalosťami z filmu. (fo_ruM)

  • - Když ve skutečnosti Adrian Doorball zavraždil Griga a poté zlomil vaz jeho přítelkyni, odnesli s Lugem z bytu krabice a sedačku, takže to vypadalo jako zcela normální stěhování. (Element2)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace