• Malarkey
    *

    Totálně dementní tři hodiny případu, kterej má s ďáblama společnej jenom název a tři šestky vyrytý oběti na čele. I přes to mně ale přijde, že Hřebejk všechno natočil naprosto vědomě. Protože když pominu naprosto dementní scénář, kde policajti vyšetřují případ stejně tak obskurně jako dítě ztrátu písku na pískovišti, tak všechno ostatní zase tak zlý nebylo. Mluvím především o režii a o hercích, což je stejně tak alfa omega celého filmu jako samotný scénář. Jen mi prosím vysvětlete, koho to napadlo a kdo vymyslel natočit tak nelogickou bláznivinu. Skoro jako kdyby ta absurdita byla záměrná jako třeba u nového britského Sherlocka. Jen s tím rozdílem, že tady chybí ten Sherlock.(25.1.2015)

  • jh666
    ***

    Tuctová kriminálka, která má sice ucházející námět a ani to obsazení není nejhorší, ale režie a hlavně scénář tomu docela podkopávají nohy. Přesto se to dalo v pohodě zhlédnout, jelikož nám české televizní stanice v poslední servírují i o dost horší věci (Ordinace). Ale za toho "zmrtvýchvstalýho" policajta na konci jsem měl chuť to hodnocení ještě snížit. 50 %(31.1.2015)

  • MartinezZ
    **

    Hmmm. Tohle se hrubě nepovedlo a roztříštění na tři díly bylo už moc. Dva by byly bohatě stačily, nebýt zbytečných slepých dějových linek životů některých postav (policajtova dcera?), nulové napětí neustále házené mimo dalšími slepými rameny děje, mnoha nesmysly. Bohužel Klára Melíšková by si měla nechat udělat pořádně sednoucí zubní můstek, protože to lepidlo na zubní náhradu nedrží. Celý děj kolem Budaře nakonec úplně zbytečný, Voříšková mohla bez potíží zcela absentovat a diváci by si jí tak nepletly s další její rolí, která jde zas hned po tomhle do TV, finální pointa kolem pachatelů a jejich odhalení vůbec naprosto mimózní a to jediné, co mohlo být zajímavé, tedy štěkání mezi Melíškovou-Krobotem a vůbec Krobotova postava, perfektně a bravurně nesnášející snad úplně všechny, všechno a všude pořád, byli totálně nevyužiti. Kapitolovou samou pro sebe byla hudba, kdy jsem díky ní nevěděl, jestli je tedy vše kolem vraždy komedie a jindy zase ne... ne, že by ta melodie a motiv nebyl špatný, ale pasoval by mi spíše k nějaké praštěné komedii ála vyšetřující ex-soudkyně Jiřina Bohdalová, než k vyšetřování vraždy. ~~~ Hřebejk, Jarchovský, zase nedostatečně!(27.1.2015)

  • Sinn
    ***

    Když pominu fakt, že samotný krimi případ i cesta k jeho objasnění stála za vyližprdel, musím přiznat, že je to vcelku zábavné, některé scény dokonce velice povedené. Ovšem pomíjet u krimiseriálu právě samotný případ a vyšetřování, to nám toho už moc nezbude, že. Zbytečně slabé.(8.2.2015)

  • Enšpígl
    *

    Musím se přiznat, že jsem v naprostým šoku. Co tohle mělo jako bejt ? V dramatických scenách nám hraje kabaretní hudba, dlouhý zbytečný záběry zabíraj plochu jednoho dílu, z policajtů se tady dělaj hovada a z diváků ultrahovada. Jestliže první dva díly mě přesvědčily, že se jedná o seriálový hovno, tak třetí díl tomu hovnu nasadil rámeček. Pokud by takhle měli pracovat skuteční policajti, tak by nevyšetřili ani ztrátu třídní knihy. Jakože policajti sledujou podezřelýho z vraždy, ale místo na něj čumej na prdel nějaký rajdy ?? Navíc v době kdy šel za ní ten vrah, rajda i její prdelka byla už dávno jinde. Co mělo znamenat to vyšetřování ? To je jako normální, že policie si mě předvolá k výslechu a tam mě zesměšňuje ? Tak on civil zastřelí utočníka a polda řekne kolegyni "to je dobře že si ho netrefila ty, víš kolik by s tím bylo papírování" čili když utočníka zastřelí civil, policie to neřeší a jde na kafe ? Pro Terezku Voříškovou mám slabost, ale smysl její postavy jsem fakt nepochopil. Pan kameraman se asi dost často dívá na filmy od Michaela Baye a sám žádnou invenci nemá, takež při výslechu je dialogama i interiérem navozena komorní atmosféra, ale pan Žirian chodí s kamerou kolem stolu jak kdyby točil největší akční film všech dob. Už dlouho jsem neviděl větší scénaristicko-kameramansko-režisérsko - dramaturgickou amatérštinu jako tady.(26.1.2015)

  • - Kavárna, ve které se ve druhém díle setká vyšetřovatel Mráz (Stanislav Majer) se svou exmanželkou a dcerou, je olomoucké Café 87. (Charlizee)

  • - Ve druhém díle, kdy sedí vyšetřovatel Mráz (Stanislav Majer) v kavárně se svou exmanželkou a dcerou, sedí u vedlejšího stolu vlevo autor románu "Případ pro exorcistu" Michal Sýkora. (Charlizee)

  • - I když podle literární předlohy se děj odehrává v Olomouci a nedaleké vesnici Štěpánov, především interiérové scény natáčeli filmaři z úsporných důvodů v Praze - například na Přírodovědecké fakultě Univerzity Karlovy nebo na patologii v pražském Karlíně. Vesnici Štěpánov nahradila obec Tursko dvacet kilometrů od Prahy. Městské exteriéry natáčeli přímo v Olomouci, aby vytvořili iluzi, že se celý příběh odehrává tam. Ve filmu se objeví Dolní a Horní náměstí, obchodní dům nebo silo v Polské ulici. (rakovnik)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace