Režie:
Anthony WallerKamera:
Egon WerdinHudba:
Wilbert HirschHrají:
Tom Everett Scott, Julie Delpy, Vince Vieluf, Julie Bowen, Pierre Cosso, Thierry Lhermitte, Chris Bearne, Charles Maquignon, Alan McKenna, Maria Machado (více)Obsahy(1)
Tři mladí Američané, kteří cestují po světě a hledají dobrodružství, sedí na špičce Eiffelovky v Paříži. Andy, Brad a Chris sem přišli na piknik, popít víno a zaskákat si bungee jumping. Kde se vzala, tu se vzala, najednou se tam objevila také krásná Serafine, kterou naopak život omrzel. Skočila dolů a doufala, že tím všechno skončí. Andy ji zachránil, ale ona zmizela. Začal ji hledat a tím udělal první krok do pekla, které se otervírá každým úplňkem. Vlkodlak vyrazil z klece! (oficiální text distributora)
(více)Recenze (59)
"Americký vlkodlak v Paríži" - béčková horrorová komédia. Traja kamaráti, americkí turisti, sa v rámci svojej cesty po Európe dostanú až do Paríža. Tam sa jednému z nich podarí zachrániť život mladej, atraktívnej žene. Zabráni jej spáchať sebevraždu skokom z Eiffelovej veže. Ihneď sa do nej bláznivo zamiluje. Lenže táto francúzska sexi kočka má vskutku vážny problém. Pri každom splne mesiaca sa premieňa na vraždiace monštrum. Krásna Serafine je totiž vlkodlak. ** ()
Filmy o divokých psech jsou většinou zaměřeny na potoky krve, béčkový děj a jednoduchší efekty, ale tento vlkodlak mě zaujal tím, že má v popisku i komediální prvky. Kombinace, které by uvěřil jen málokdo, že? Děj je poněkud okatější, i když jde neustále kupředu, divák si může leccos odvodit. Zápletka se blíží a s ní i první efekty, které jsou pro rok 1997 typické. Humor, kterým je snímek prošpikován jako špíz je opravdu jedovatý a i toho největšího zachmuřilce alespoň na pár okamžiků dokáže vyvést z míry. Postupem filmu se vytváří jakýsi profil přicházejícího finishe, pokud počinu pana Wallera věnujete alespoň 50% své pozornosti. Snímek je dobře prostoupen moderní hudbou, která je typická pro mladší generace, ale za výtku bych tento fakt každopádně nepovažoval. Chvilkama jsem byl zklamán chabým scénářem, vše se nakonec v dobré obrátilo ve finálních scénách. Amerického vlkodlaka bych doporučil snad všem věkovým kategoriím a milovníkům jakéhokoliv žánru, jelikož jde o jakousi pouliční směsku... ()
Škoda tých digitálnych efektov, šiel by som s hodnotenim na 4, pretože dej to má dobrý, nenadväzuje to na prvý diel, ale čerpá sa nový dej ktorý sa odohráva v Paríži. Po kým sa nedostaneme na samotné efekty vlkodlaka, ktorého urobili otrasne, v jednotke vyzeral strašidelne pretože režisér Landis má skúsenosti kdežto o Walkerovi sa to povedať nedá. Jediné čo tu ostalo je miestami vtipná komédia s pár dobrými scénkami 60 percent. ()
Film láká prvoplánově odkazem na úspěšnějšího Amerického vlkodlaka v Londýně, s nímž má společného jen několik momentů, především zjevujícího se mrtvého kamaráda a hromadnou bouračku, obojí však nedosahuje působivosti předlohy. Kamarád se postupně nerozpadá a u pouličního masakru chybí krvelačná bestie a krvavý masakr. Toho se naopak divák dočká při soukromé párty, opravdovost ale kazí levné počítačové efekty. Více sentimentální příběh než horor, kdy hlavní hrdina Andy je takový moula, který se svojí vytrvalostí nakonec dobere kýženého cíle, jímž se stala tajemná Serafine. Místy má příběh napětí a rychlý děj, nejslabším článkem je tak chybějící gotická atmosféra a především mizerné efekty. Utrhané hlavy, ruce i rozervaná těla nechybí, z hororového průměru však snímek nevytáhnou. Za zmínku stojí dobrá hudba např. Bush, Skinny Puppy, Suicide Machines, Smash Mouth ad. I po letech jsem zklamán nebyl, původní hodnocení ponechávám. ()
Tohle bylo poměrně povedené, nesnaží se to podobat se prvnímu dílu, či jeho předchůdci. Velice příjemní jsou herci zvláště Julie Delpy. Dějově je to taky dobré. Jediný mínus bych viděl v té digitální proměně ve vlkodlaka ta vypadá až moc uměle. Líbí se mě že je to víc do komedie, ale zase tak akorát. ()
Galerie (82)
Photo © 1997 Hollywood Pictures
Zajímavosti (3)
- Cameo: režisér Anthony Waller si střihl strojvůdce metra. (Stocki)
- Film se natáčel od 18.června 1996. (Stocki)
- Původně byl pro režii vybrán John Landis, který natočil snímek Americký vlkodlak v Londýně (1981). (Stocki)
Reklama