Recenze (2 439)
Krásno (2014)
další film, který jsem nedokoukal ani do poloviny
Tenkrát na severu (2012)
Ze začátku to vypadalo trochu jako Je třeba zabít Sekala, ale postupem času se to změnilo na pohádku o hloupém Honzovi. Škoda. Také souhlasím s MartinezZovým komentářem:-))
Rambo III (1988)
Tento film je věnován statečnému lidu Afgánistánu, který ani slavná US Army není schopná porazit. Shit
Colette (2013)
propagandistický hnůj, který mě zvedal z gauče jako zkažený párek
Líbánky (2013)
Mimořádně trapný pokus hitmakera Hřebíka o severskou drsňárnu, který má jen jediné plus, a to krásnou scénu a velmi zajímavé interiéry. Tím to ovšem končí. Téma je vyčpělé a v dnešní době trapné, výkony slabé až ubohé. Kdybych si strčil do nosu pletací drát a hodinu s ním kvrdlal, užil bych si lepší zábavu a určitě bych nebyl tak nasrán ze ztráty času. UUD (úplně ujetý divák) ProfiDivak: přirovnávat tuhle sračku k Larsovým filmům vyžaduje opravdu velký výmaz mozku
Tekken (2010)
Wow, už konečně vím jistě, že jsem se úplně minul povoláním. Kdybych to mohl vrátit, stal bych se čínským smradem, co vypráská japonskou korporaci a nádavkem pár desítek kyborgů, golemů, krvelačných potvor a jiných freaks, aby si na konci smlsnul na vlastním taťkovi. Aby mi kinderhackers nezaspamovali postbox nenávistnými vzkazy typu: ty jsi ale debyl, kdiž se ti nelíbí nejvíc kůl teken, dávám jednu stár. Jakože jsem mlád:-))
Donšajni (2013)
Protože se na filmy od Trošky nekoukám, nemůžu říct, že je to jako ony. Nejvíc mi to , nevím proč, připomínalo stejnou debilní slátaninu od národního velikána BigShitta. Stejná absence nápadu, absolutní neexistence herectví a úplně nepůvodní hudba. Předvedeným pokusům o herectví obsazených person vévodí trapná Jiřina, kterou omlouvá jen to, že pár dní po natáčení konečně umrla. Martin Huba už má své za sebou a teď jen chodí a tváří se jak mistr, což je škoda, protože jeho role si zasloužila trochu víc, než jen hekání starce. Ostatní figury jsou mdlé a bezbarvé, neprokreslené charaktery v nedopsaných scénách nemají šanci něco ukázat. Toto je nefalšovaný konec velkého režiséra. Sbohem pane Jiří, pro mě jste tímto Odcházením 2 zemřel:-( ta jedna * je z piety
Carrie (2013)
Další z řady new age idiot remake. Původní verze nejsou dost kůlové a noví MBA menažéři nějak musí plnit kvóty, halt jednou musí dojít i na kousky, na které b jim stud a soudnost neměl dovolit sahat. Je nová doba!!! Host vyhazuje číšníka!!! a zmrdi kurví ikony!!! Zaplbuch, Carrie je jen jedna a tahle sračka na tom nic nemění!
Spoušť (2005)
hiphopující mexikáni v nátělníkách, tequila z litrovejch lahví a kopce různých drog, jedna z idylek dnešní Ameriky. A do toho bílí smradi, kteří jsou v pubertě a tak strašně se nudí...hnus. Jen za kozy AH dávám jednu*
Hořící keř (2013) (TV film)
Jak píše Verbal, všude prdel o dvou půlkách, jen u nás je k tomu i trojitá brada A k filmu? Nelíbil se mi. AH (zvláštní shoda:-)) je přeci jen Polka a ženská, takže trochu jinde. Příběh největšího českého tragidebila, který se upálí, protože chce vyburcovat národ vepřových brad a umaštěných zátylků, měl točit někdo jiný, třeba Troška