Recenze (136)
Vlk z Wall Street (2013)
3 hodiny solidní zábavy
Chata v horách (2012)
Měla to být parodie, ale jaksi zapomněla být vtipná..
Nevinné lži (2013) (seriál)
Nejlepší: Čistá práce, Pod hladinou, Klukovina. Nejslabší: Hvězdička.
Sanitka 2 (2013) (seriál)
Hodnoceno po 1/2 1. dílu, víc se nedalo vydržet. Na Sanitce 2 je nejlepší původní znělka - po těch hrůzných dialozích zní Kotvald, Hložek a Zagorka jako rajská hudba. ..... Aktualizace: po akční scéně "veď ma zatvorí", kazišuku-Adamovské "na pohovku v botech ne" a postavě jménem Gordon Mádr dávám první hvězdu a druhou šanci - je to, panečku, místy pěkná bžunda.
Mami, ožeň mě (2011) (pořad)
Je tam všechno - zoufalství, zoufalci, matky, tchyně, zoufalé svobodné matky, zoufalí mamánci, mentálně postižená s freestylovým chrupem v ružovom disko tope, romantický dinosaurus obalující se moukou, bývalý pornoherec... drama, komedie a horor v jednom s vtipným komentářem jako třešničkou na dortu z Lidlu.
Hypnotizér (2012)
I přes množství fatálních chyb ve scénáři (míra neschopnosti policie se limitně blíží nekonečnu) se na to - až na závěr, který rozesmál celé kino - dalo koukat. Asi existuje recept, jak udělat z celkem blbého příběhu obstojnou detektivku: odehrajte to v zimě ve Švédsku a ve švédštině.
Mistr (2012)
Škoda že víc prostoru nedostal vztah Mistra a Mistrové, co kterého z nich vedlo k založení sekty, nakolik kdo z nich věří tomu, co hlásá. Freddieho největší plus byl asi Joaquín Phoenix, který si roli alkoholika-rváče-primitiva jaksepatří užil a je radost ho sledovat. Celkově - hlavně po poměrně otevřeném závěru - nevím, co si o tom mám myslet. Po všech stránkách brilantní film, ale pár hodin po něm už nezbylo nic - tož tomu asi nerozumim či co.
Life's Too Short (2011) (seriál)
Pár námitek bych měla - ohledně recyklace Extras apod. - ale čert je vem, proklatě mě bavilo na to koukat a těšila jsem se na každý další díl. Myslím, že Gervais dělá (těžko říct, nakolik vědomě:) proti diskriminaci menšin víc než ti, co mají plnou hubu korektnosti. Třeba tím, že ukáže, že i trpaslík může být kus vola - takže zas tak odlišný od většiny populace není.
Musíme si promluvit o Kevinovi (2011)
kurvadrát, to je síla - úplně se mi zastavily biologický hodiny
Bůh masakru (2011)
Parádní herecký koncert všech čtyř. Začátek ("ozbrojený klackem", vyhoštění křečka) parádní, ale pak lecos skřípalo - proč právník řeší spor, který smrdí na 100 honů, před lidmi, kterým jeho syn vyrazil zuby? Proč Kate Winslet, které se chce blít, neodejde do koupelny? Dalo se to pěkně vygradovat i bez takových berliček. Nicméně epilog s křečkem mi dost spravil chuť.