Recenze (256)
Klub rváčů (1999)
Dlouho jsem si myslel že pod kategorií "odpad" už nicnení. To jsem ovšem ještě neznal Chucka Palahniuka. Pózer, demagog a pokrytec, protestující proti všemu možnému, bohužel svým rádoby cool zpracováváním popírá vše co tvrdí. Špatně natočené to není ale ze zásady.
Ve stínu upíra (2000)
Slušná atmosféra hmmm... Ale kdo proboha vymyslel ten konec???????
Válka Roseových (1989)
Už vím, proč se nechci ženit. Haf!!!
Žvahlav (1977)
Dlouhé a plné hluchých míst. Ale minirole pana režiséra je geniální
Dobrodružství Barona Prášila (1988)
Sultánovy varhany bych taky chtěl....
Zítra se bude tančit všude (1952)
Pro tenhle skvost je i odpad málo.
Futurama (1999) (seriál)
Je pravda že jsem od futuramy viděl jen pár dílů, ale upřímně, tohle druzí simpsonové nejsou. Problém je hlavně v postavách. Většinou když otevře ústa dr. Zoidberg, následuje záchvat smíchu (Cože??? Moje matka byla světice!!!), a docela zábavní jsou i Bender a profesor, ale zbytek prostě působí jako nijaká stafáž. Plus, nemám rád když se někdo snaží o "něco víc než komedii" (viz díl s Fryovým psem).
Pakárna (2006) (seriál)
Hvězda za geniální písničku v titulkách, jinak děs, běs pleš a blechy.
Krajina přílivu (2005)
Ať jsem se snažil jak chtěl¨, Druhý plán jsem nenašel
Vymítač ďábla (1973)
Stala se mi zajímavá věc. Třikrát jsem si tenhle film pouštěl. Pokaždé, když přišlo na řadu vymítání, venku začla bouřka.... Satan has us :-)))))))))