Recenze (138)
Přístav (2015) (seriál)
Hvězdička za Čtvrtníčka s Hrachovcovou.
Upíří deníky (2009) (seriál)
Bylo mi trapné hodnotit po prvním díle, ale uprostřed druhého už mi to bylo jedno... NEVER MORE!!!
Mamma Mia! (2008)
Popíjel jsem Metaxu, moc jsem nad tím nepřemýšlel (vůbec) a bavil jsem se na 70%.
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
A rychle sem se čtvrtou řadou!
Jestli se rozzlobíme, budeme zlí (1974)
Repete po cca 30 letech mě nadchlo. Napsat, že to nemá chybu, by asi byla silná káva. Ale spokojenost jako tenkrát.
Okresní přebor (2010) (seriál)
Příjemné překvapení, a to nejen v postavě Luďka Soboty.
Železná lady (2011)
Možná nehodnotím jenom film, ale s ním i dvě velké ženy. A nechci se od toho oprostit.
Odcházení (2011)
Po zveřejnění nominací Českých lvů jsem se ukecal a podíval. Ta hvězdička je za obsazení, hráli tam všichni.
Ali G Indahouse - Film (2002)
Film kolísal od nudy do řehotu, tři hvězdy dudou nejspíš akorát...
Milenci a vrazi (2004)
Nechtěl jsem srovnávat s knížkou, ale nešlo to...