Recenze (256)
Vlasy (1979)
Film, který mě nechal dlouhou chvíli na rozpacích. Když jsem tenhle film viděla poprvé, bylo mi asi 11. Vůbec jsem v té chvíli nechápala, co tím básník vlastně chtěl říct. Ale teď? O deset let později se můj názor změnil o 180° ... můžu jen říct, že Miloš Forman je opravdu Ďábel a tohle je jeden z nejlepších snímků 80. let.
Jak ztratit kluka v 10 dnech (2003)
Průměrně nadprůměrná komedie, při které se vám plíce otevřou do široka. Směšné motivace těch dvou jsou už v zárodku dost předvídatelné. Ona- jak ho sbalit a v zápětí ho ztratit, on- jak ji sbalit a udržet si ji... Trochu trauma se kterým Kate i Matthew vybruslili s grácií.
Zamilovaný profesor (1996)
V dávných dobách to byl skvělý film. Dnes se na něj dívám s despektem. Příběh je sice originální, ale v dnešní době nemá žádnou váhu. Bohužel!
Zamilovaný profesor 2: Klumpovi (2000)
Nevkusný to bylo to jo, ale co byste chtěli od Eddieho? Vždyť tohle je jeho styl a kvůli tomu je přeci i známý... tak proč kritizovat něco, co tak mělo být natočeno.
Rychlí a zběsilí (2009)
Kapka nostalgie udělala z tohohle filmu už jen "krimi". Téměř žádná zábava- teď už jsou to jen opravdu blbečci, kteří se honí v nadupaných kárách a myslí si, že jsou cool. Nejzajímavější a nejzábavnější byl konec... a to je prostě zatraceně málo.
Zápisník jedné lásky (2004)
Tak moc obyčejný až je to nádherný. Nejsem sice jeden z těch romantiků, kteří sledují každou harlekýnku, a když už zabloudím k něčemu takovýmu, tak většinou obracím oči v sloup jak moc je to stupidní... Ale tohle zaujme každého , kdo má velké srdce- je to vlastně důkaz, že láska si najde i ty, kteří už nemají co ztratit.
Hlava rodiny 2 - Tatínek nebo dědeček? (1995)
Druhý díl mám snad raději než první- i když je pravda, že 1 je klasica. Ale stejně, obarvené vlasy Stevna Martina a jeho 2. míza :-), která by mu neodolala? A starosti a péče o dvě budoucí maminky- matky s dcerou... Tomu se prostě nedá odolat!
Legenda o opilém Mistrovi (1994)
Nevím co je lepší, jestli to, že je Jackie Chan tak dobrý bojovník nebo to, že je takový příšerný šašek. Mělo to říz a to doslova... není to ještě to nejlepší, co ze sebe Jackie dostal, ale vše má svůj čas!
Krvavý sport (1988)
Van Damme si asi myslel, že svým dobrým karatem přehluší hrozný scénář a vůbec ještě horší film. Nestačilo to! Ale asi to bude tím, že filmy 80. let nejsou moje parketa.
Nezvratný osud 3 (2006)
Trojka se mi snad líbila nejvíce, co se pořádné vraždy "Smrti" týká... záběry byly dost autentické a někdy jsem měla pocit, že mě děj vtáhl do telky... Po tomto filmu můžu říct jen dvě věci- Večer jsem nemohla spát a od té doby jsem už nikdy nebyla v solárku! A to je fakt...