Recenze (324)
Změna je život (2010) (seriál)
Není to nic nového, ale je to podáváno tak svižným způsobem, přijemným scénářem a přirozenými herci, že to funguje.
Na hraně temnoty (2010)
Všechno už jsme viděli, plus jaderná složitá zaplétka s postavou filosofického cool typka, jehož úlohu jsem nepochopil a celý se to snaží být chladně cool, ale když použijete osvedčené triky ještě neznamená, že dostanete novej Payback. Senilní nuda.
Upírův pomocník (2009)
(obsahuje spoiler). Pohádka pro adolescenty, s klasickým klišé - jeden z rozvracené rodiny, tak bude zlej, druhej nepije krev, aby neztratil svou lidskost, navíc je všechno bezemoční, at opouštíte rodinu, jde vám o život či najednou máte lecivy sliny, vsechno je brano jako no big deal. Pokud si dalši díly nevezme na starost někdo jako Alfonso Cuarón, bude to průměrná sága pro dopoledne.
Ninja Assassin (2009)
Stupidní Kill Bill Ninja, ale v rámci žánru lepší věcička.
Ženská věznice (2006)
Stydim se za to, ze v tomto století je někdo schopný natočit takový film. Každý, kdo dá víc jak odpad, je úchyl :)
Bod zlomu (1991)
Škoda těch nevěrohodných emocí, vztahy mezi postavami nebyly dobře vykreslené, aby se vyrovnaly situacím, které nastaly. (6.2.2010)
Imaginárium Dr. Parnasse (2009)
Krom čtyř skvělých herců v jedné postavě, je zbytek nuda.
Dům ďábla (2009)
Scary nostalgie ve stylu 80tek, vychutnával jsem si každý účelový záběr, tehdy by to bylo klasické tuctové béčko, dnes je to horor roku, prozatím. 31.1.2010
Seriózní muž (2009)
Coze? Celou dobu cekam, co z toho bude, rikam si wow dobre se to sleduje, graduje to k naky pecce na konci..pecka byla, mozna tak me do hlavy :D. Nejvic peckovitych pet hvezd, co jsem kdy dal. A rychle na ten film zapomenout, nebo si to rozmyslim.
Přicházím s deštěm (2009)
Spirit movie for special thinking people .