Recenze (105)
Agent beze jména (1988) (seriál)
Není vhodné srovnávat původní film s remakem, remake vítězí hlavně díky propracovenému scénaři, trikům. Prostě by to nebylo jaksi fér, když nový Jason Bourne se hlavně díky technologiím akce a střihu více líbí. Tohle zas nabízí ve 3 hodinách psychologické drama a pátrání po vlastní minulosti a i když není tak akční jako remake, tak jsem se nenudil.
Mys hrůzy (1991)
Film působil trochu jako novodobý remake Hitchcocka. Robert De Niro psychopata zahrál opravdu slušně.
Poslední Mohykán (1992)
Určitě jeden z nejlepších filmů Michaela Manna, na prvním místě je ale Nelítostný souboj.
Robin Hood (2010)
Na Ridleyho Scotta slabší a nevyvážené, ale jako celek to zas tak špatné není a hodnocení bude nejpíše ovlivnovat zklamání diváků , kteří čekali více než nadprůměrné dílo. Byl jsem jsem překvapen, jelikož jsem čekal trochu něco jiného, ale díky tomu,že film je založen více méně na historických faktech - nebo se aspon o to pokouší,tedy více reality (s předchozími filmy to nemá moc společného a až ke konci je jakoby připraven prolog k druhému filmu a podoba s Robinem Hoodem). Jinak střihů jsem si všiml opravdu dost a některé střihy byly tak zpackané,že občas jakoby tam kousek děje chyběl. Přestože to není originální a působí to jako vykrádačka, tak má film co divákovi nabídnout a po vizuální jako vždy Ridley Scott předvedl dobrý výkon. 75%
Vražda v Bílém domě (1997)
Alan Alda v roli záporáka a Wesley Snipes jako průměrný detektiv s ještě průměrnější zápletkou. Sice lehký nadprůměr,ale na jedno zkouknutí zabaví.
Bojové nasazení (1986)
Rozhodně jsem se bavil a bylo vidět,že do toho C. Eastwood dal srdce. Opět dokázal,že je nejenom dobrý režisér,ale ještě lepší herec.
Svatý rok (1976)
Poslední filmová role Jeana Gabina, film se po všech stránkách povedl a nijak nevybočuje z řady inteligentních francouzských / italských komedií a i po tolika letech stále zábavné.
Noční můra v Elm Street (2010)
Béčkový a laciný horror , Freddy Krueger se spíše nepovedl, jelikož předchozí představitel byl mnohem lepší, takže tohle remake má atmosféru spíše pro smích. Proto uděluji 40%. Doufám, že Hellraiser dopadne lépe a nezmění se hlavní obsazení.
Šarlatový a černý (1983) (TV film)
Na televizní film opravdu výborné, tentokrát dobře hodnotím í český dabing. Film vystihuje přesně tehdejší atmosféru a poodkrývá další fakta. Film jsem viděl už kdysi jednou a stále má co nabídnout, hlavně díky hereckým výkonům obou hlavních představitelů.
Městečko prokletých (1995)
Dost slabá a jednoduchá kombinace horroru a scifi, která od začátku až do konce ničím nepřekvapí.