Recenze (94)
Kmotr (1972)
Hrozně těžko se mi Kmotr hodnotí. Zkoušel jsem to s ním 3x a 3x mě nudil a nedokoukal jsem ho. Nevím co si při čtvrtém promítání změnilo, ale najednou to bylo ono. Je to opravdový skvost, ale je to jako s Pink Floydama.. musíš na ně mít náladu!
Newyorská romance (2013)
Maybe cause i fuckin love music!
Má mě rád, nemá mě rád (2010)
Některé filmy utečou tak normálně, u některých se nemůžete dočkat až skončí a u některých si přejete, aby nikdy neskončily. Strašně příjemně strávená hodina a půl!
The Starving Games (2013)
Tenhle film bych rozdělil na několik částí. Nechutnou, trapnou, předvídatelnou a nudnou. Je to prostě nechutná prasečina od tvůrců, kteří mají smysl pro humor asi jako bagr!
Univerzita pro příšerky (2013)
Dostal jsem přesně to, co jsem chtěl a očekával. Je to přesně ten typ animáku, který je primárně pro děti, ale zároveň potěší i dospělé.
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Myslel jsem že nebude, ale je to MR*KA!
Zodiac (2007)
Dvě a půl hodiny řemeslné dokonalosti.
Diane Arbus: Příběh jedné obsese (2006)
Vlastně jsem celou dobu čekal, až se Downey konečně oholí a všichni budou "áchat", což bylo to jediný co mě drželo, abych to nevzdal v půlce!
Smrtonosná past: Opět v akci (2013)
Výborná zábava! Má jedinej problém, je lehce slabší než předchozí Die Hards, čili kritici se vyřádí!
Země bez zákona (2012)
Scénář stojí za prd, všechno zachraňuje můj oblíbenec Tom Hardy.