Poslední recenze (1 002)
Grotesque (2022)
Jedinci, ktorí tomuto dajú odpad abolútne nerozumejú filmu, nemajú nič napozerané a naviac nemajú ani zmysel pre humor... 70 %!!
Barbar (2022)
Zatiaľ horor roku, hands down.... Už dávno som nebol tak prilepený na obrazovku, dokonalé takmer v každom ohľade. Som z toho tak mimo, že nemám ani slov, pravdupovediac. Snáď len, že čakať sa oplatilo, hanba distribútorom, že to nešlo do kín a Zach Cregger je hororové obrodenie.... 95 %!!
Tow (2022)
Po scenáristickej stránke totálna zlátanina a nejaká atmosféra sa tu v podsate nevyskytuje,... no remeselne je to celkom schopne spracovaný, "malý" nenápadný slasher a aspoň to nesmrdí amatérčinou. Je vidieť, že Vanessa má niečo napozerané a možno sa konečne raz v blízkej budúcnosit dočkáme aj kvalitnej žánrovej režísérky, plus Kane Hodder ako vrah je príjemné prekvapenie. V podstate sa správa ako Jason bez masky... a očividne si to užíva... 35 %!!
Poslední deníček (58)
Júl 2022
V júli som videl 44 filmov a jeden dokument. Všetko z hororového súdka.
Tu je moja mesačná top 5: