Recenze (192)
Krvavý sport (1988)
Pre mňa najlepšia "vandamovka".
Dobrodruzi z vesmíru (1986) (seriál)
Uz si nepamatam velmi o com boli jednotlive epizody, len viem, ze som bol velmi maly, ze som pozeral na kazdy diel ako na zjavenie, ze mi to prislo velmi epicke a ze som bol velmi smutny, ked odvysielali posledny diel.
Světová invaze (2011)
Nic prevratne, ale nie az taka tragedia, aku som cakal. Zaciatok filmu ma celkom slusny rozjazd v style klasickych hollywoodskych sci-fi/action limonad, potom vsak sklzne do sediveho stereotypu a tento trend si udrzi, aj napriek neuspesnym pokusom vymanit sa z neho, az do konca. Pateticke, tupe a nacionalisticke zvasty mi az tak nevadili. Prave naopak, takto nejako si predstavujem, ze rozmyslaju a spravajusa typicki americki marinaci. Smutno-smiesna laska k vlasti, horkokrvne odhodlanie, nekriticke plnenie rozkazov a absolutna lojalita k veleniu. Ono by to mozno aj fungovalo lepsie, keby jednotlive charaktery boli vykreslene sikovnejsie a kompaktnejsie s celkovym konceptom filmu. Na druhej strane konanie a kecy civlistov bola jedna katastrofa. Ich hercom a ani im samotnym som neveril ani nos medzi ocami. Zo spinavej a kvazirealistickej scifi survival dramy trcali ako plomby z ust ciganov v Cinka Pana. Co je vsak najvacsim minusom celej snimky je prave ta nuda a neschopnost nadchnut, vylakat, ci aspon zaujat. Vsetko sme uz niekde videli a videli sme to urobene lepsie. Napriek tymto vytkam som to ako velky fanusik sci-fi takmer v akejkolvek podobe celkom skusol a sledovanie si ako tak uzil, no pripisal by som to skor nedostatku podobnych filmov v sucasnosti a opozeranosti tolko citovanych klasik zanru. Z nametu sa dalo rozhodne vytazit viac. Ovela viac.
Griffinovi - Griffinovi ve Star Wars (2007) (epizoda)
Dost suche.
Poslední skaut (1991)
Velmi ma to taha k trom hviezdam, pretoze Posledny skaut je v podstate tupe akcne becko, plne malo uveritelnych situacii zasadenych do zufalo ciernobieleho sveta. No duo Willis a Wayans svojimi perfektnymi hlaskami zachranuju, co sa da a davaju filmu nezamenitelnu charizmu, vdaka ktorej sa da co to odpustit.
Poločas rozpadu (2007)
ja si niekedy myslim, ze slovenski filmari si z nas robia srandu..
Hellboy (2004)
Po druhom zhliadnuti sa moje hodnotenie nemeni, hoci je to uz tesne. Prvykrat som bol celkom nadseny, tak na 8/10, ale teraz to klesa na 7/10 a nebyt mojich sympatii k postavicke Hellboya ako takej, tak by som siel aj na 6. Co mi na filme vadilo... Okrem niekolkych trikovo nie velmi sikovne prevedenych scen (poletovanie cerveneho, suboje atd), mi oci a zmysel pre preciznejsie vyrozpravany pribeh klalo zopar nedotiahnutych dejovych liniek. Ked sa v metre zacali mnozit pekelne psy, preco to uz agentura neriesila, co sa s nimi stalo? Ved museli vyjst von a zacat brutalne terorizovat mesto, ved si s jednym ledva poradil cerveny, nie to este s niekolkymi desiatkami? Co sa stalo s ranenym Clayom? Prisiel mi ako jedna z dolezitejsich vedlajsich postav. Umrel, alebo sa zo zraneni vystrabil? A co sa stalo so sefom uradu, ked sa na konci filmu s cervenym rozdelili? Prezil? Nebyt tychto, podla mna celkom nezanedbatelnych, nedostatkov jednalo by sa o sviezu a vybornu komiksovku, takto je to len lepsi nadpriemer, aj to len vdaka atmosfere, cervenemu a sympatickej S.Blair.
xXx (2002)
Extremne gycova kokotina. Kult tupej gycovosti a buranstva posilnuju uz len borci, ktori maju logo s nazvom filmu vytetovane vzadu na krku.
Mlha (2007)
Jeden z najlepsich hororov po r.2000.
Mlha (1980)
V podstate nuda, ale za tu atmosferu, ktora ma takmer celu stopaz filmu doslova dusila, si zasluzi 4.