Recenze (83)
Alita: Bojový Anděl (2019)
Super film, nádherná Alita, hlavně ty oči, ty jsou bomba prostě. Pro mě mnohem lepší než všechny ty superhrdinský sračky co vznikají jak na běžícím pásu, včele s naprosto monumentálně přehypovanými Avengers. Jen se bojím, že pokračování nebude.
Černé zrcadlo - Smithereens (2019) (epizoda)
Tak to snad ne, z prvních 4 řad mě nebavil jeden jediný díl a když jsem si stěžoval na první díl páté řady, tak jsem ale netušil, že další bude ještě horší :( Jako by to byl uplně jiný seriál :(
Černé zrcadlo - Striking Vipers (2019) (epizoda)
To byla fakt hovadina toto, ... pro mě druhý nejslabší díl celého seriálu :(
Hra o trůny - Zvony (2019) (epizoda)
Jak jsem byl zklamaný z předchozích dílů, tak konečně Dany a Drogon předvedli, zač je toho loket :) A Daenerys se fakt vůbec nedivím, proč udělala, co udělala, ... když jí všichni i přez to, o co všechno přišla, co všechno obětovala atd. jen zradili a neuznávali. Ty zvony mohla být jen další zrada a lest jako vždycky všechno od Cersei, takže udělala co musela.Tak příští týden konec. Já bych tam na tom trůně tu Daenerys nechal, ale je mi jasný, že Arya ji kuchne a posadí tam Sansu. Kéž by to tak nebylo.
Ip Man: Cheung Tin Chi (2018)
Já si myslim, že uplně v pohodě mi to dalo to, co jsem od toho očekával. Pěkné herečky taky vždy potěší a to asiatky nějak nevyhledávám :) Tepačky klasika no :)
Jonathan (2018)
Ale tak jako docela mě to bavilo, ale spíš kvůli tomu, že jsem si furt řikal, no to bude mazec, z toho se určitě vyvine něco hodně zajímavého a dramatického. No a ono nic dá se říct. Strašně promarněný potenciál. Podívat se na to určitě dá, ale po druhý už bych to vidět nechtěl.
Be Here Now (2015)
Hodně dobrý a hodně emotivní, Andyho jsem měl rád, jeho smrt jako nejlepšího představitele Spartaka mě byla moc líto :(
Trauma (2017)
Lahůdka, kdybych byl zvrhlý vraždící nechutný psychouš.
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
První série super, nemám nic moc proti. Ale druhá série to už bylo utrpení s největší perličkou celý druhý sérky a to návrat Tokio, to byl vrchol demence. Celkově bohužel jsem si neoblíbil z celého seriálu ani jednu jedinou postavu, jedna horší než druhá, ale Tokio vedla všem, strašná, ale fakt příšerná kravka.
Spartakus (2010) (seriál)
Já se na to dívám teď v roce 2019 na všechny díly už po třetí a prostě mě ten seriál přijde dokonalý :) ... jasně jsou tam litry umělé počítačové krve, celé je to počítačové jak prase a je to vidět, ale mě to zrovna u tohodle seriálu fakt vůbec nevadí :) Děj, intriky a souboje jsou skvělé. Když jsem koukal poprvé tak na změnu z Andyho na Liama jsem si musel docela zvykat, ale Liam se pochlapil a myslim, že opravdu výborná náhrada za bohužel zemřelého herce.