Recenze (83)
Národ Z (2014) (seriál)
Rozhodně mě to baví o dost víc, než ta sračka co se stala v páté sérii z Walking Dead.
Železná srdce (2014)
Nejhorší hovadina. To jsem nepobral a Brad Pitt hrál přímo příšerně.
Sex Tape (2014)
Strašná sračka :(
Africké kočky: Království odvahy (2011)
Jeden z nejhezčích dokumentů co jsem kdy viděl, několikrát mě dojal až k slzám :)
Deadgirl (2008)
Film pouze pro naprosté úchyláky ... nechutná a naprosto dementní sračka ... tvůrci to evidentně nemají v hlavě v pořádku a měli by se léčit !
Kráska a zvíře (2012) (seriál)
Na tomhle seriálu mě nejvíc točí to, že se musim koukat, jak mi někdo obírá moji životní lásku :-D <3 KRISTIN KREUK <3
Brutální Nikita (1997) (seriál)
Naprosto skvělý seriál, opět nechápu tak nízké hodnocení. Peta ve své životní roli a na Royův ksich jsem si časem zvykl :-D
Jack a obři (2013)
Fakt moc hezká pohádka, akorát jsem nepochopil přetahování se obrů s lidmi o padací most ... i jeden ten obr kdyby zatáhl, tak nemaj šanci :)
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Byl to fakt nářez, mrfě mě to bavilo ... a to jsem na ten film přišel uplně náhodou, vůbec jsem o něm nevěděl, neslyšel, ... prostě mě nějako minul a o to víc mě potěšilo, co jsem pak viděl :)
Světová válka Z (2013)
Jako to jsem nepochopil ... vždyť přece film "28 dní poté" není zas tak starý, aby už potřeboval remake, který ovšem rozhodně nedosahuje kvalit originálu ani omylem ... a i přez to zde má lepší hodnocení tento film ... fakt se tím hodnocením zde nedá řídit.