Recenze (118)
Big Ben (1996) (seriál)
Můj nejoblíbenější zahraniční seriál. Až na pár dílů se u něho vždy zasměju a také mne fascinuje ta krásná bavorská příroda a Ty načinčané domky.
Rozpaky kuchaře Svatopluka (1984) (seriál)
Seriál se natáčel povětšinou za provozu, a jako kuchař znám toto prostředí, není to jednoduché. Pro mně byla nejlepší postava kuchaře Josefa Šechtla (Jaroslav Moučka) Takové ho jsme měli kdysi kolego, který toho sám moc neuměl, ale choval se jako mistr světa.
Velká sázka o malé pivo (1981) (TV film)
Hezká komedie Jiřího Lábuse, Jiřího Císlera a Oldřicha Kaisera. Vždy se nato rád podívám
Dva z jednoho města (1983) (pořad)
Pro mně osobně velkolepá show, která se velice povedla. Nejraději jsem se vždy díval na Youtube na díl, který se natáčel na Letné Sparta Praha ČKD vs Slávie Praha IPS
Boj na řece (1984)
Strašně rád jsem se na tento film díval, když byl na WHS. Dneska už ho snad ani nikde v TV nedávají, což je škoda. Dávám pět hvězdiček i díky nostalgii
Když Burian prášil (1940)
Pusu, Pusu. Ten je mně podobný
Jak se peče štěstí (1981) (TV film)
Hezká studiová pohádka z 80 let. Jiřinka ani v tomto nezklamala, a hraje úžasně šišlající babku
Za humny je drak (1982)
Krásná, oddechová pohádka, kde vynikal zejména pan herec Josef Kemr a krásná Ivanka Andrlová
Dvanáct měsíčků (2012) (TV film)
Mně osobně se pohádka moc líbila. Zejména herecký výkon Veroniky Žílkové byl excelentní. Asi se dá napsat, že si zahrála vlastně sama sebe-tedy starou štěknu
O princezně Jasněnce a létajícím ševci (1987)
Pohádku mám celkem rád, ale vadí mně tam až příliš uječená Míša Kuklová. Jinak, Helena Růžičková si snad v každém natáčení, ať už filmu nebo pohádky vybíjela na mladých herečkách svou frustraci.