Recenze (81)
Kameňák 2 (2004)
Sakra lidi...jasně že to není perla české kinematografie. To není žádný Troškův film. On točí těžce oddechové věci bez hlubšího smyslu, které mají v první řadě diváka pobavit a ne sbírat České lvy. Kameňák je hovadina pro volný čas a když to člověk tak bere, musí se mu to líbit.
„Já už budu hodný, dědečku!“ (1978)
Tohle se už dneska nenatočí. Poučné, na úrovni a přitom pořád nehorázně vtipné a zábavné. Těžko říct, zda je cholerik napravitelný, každopádně se v tomhe filmu cholerici poznají.
2001: Vesmírná prda (2000)
AAAAAAAAAA......grrrrrr! Leslie, jak hluboko to klesáš! Kde jsou časy Bláznivých střel a kam se ztratila úroveň parodií? A který absolvent Jedličkova ústavu ty scénáře vymýšlí? Tohle mě bere, pláču a zuřím. Dávám jedničku a buď za ní rád.
Tron (1982)
Ach, ta osmdesátá léta! Věk robotů, laserů, raket, marťanů, digiher a supermoderních počítačů, které myslí za vás. A v některém případě vás do sebe přímo vtáhnou...když takový film vznikne v této době a obsahuje většinu výše zmíněných ingrediencí, musí z toho zákonitě vzniknout nezapomenutelná podívaná a kasovní trhák desetiletí !
Megalodon (2002)
Když jsem film sledoval, přišlo mi, že si ho dělala jen tak pro srandu parta grafických programátorů a byl původně určen jen pro kamarády na kolejii. Toť k efektům. Film v celkové perspektivě není až takový brak (viděl jsem horší!) a ony některé grafické záběry a scénář jsou na céčkový film tohoto typu ještě slušné. Ve stejný den jsem totiž viděl i film Intermedio, což hodnocení Megalodona výrazně posílilo.
Temný anděl (1990)
Protože jsem měl tento fim okolo 13ti let moc rád a viděl jsem ho opakovaně snad desetkrát, o to více jsem byl při hodnocení na rozpacích. Ano, učebnicový příklad akčního sci-fi béčka s hodně výbuchy a bum-bum, které bych v dnešní době naprosto s přehledem přehlédl. :-) Na dnešní dobu přežité. Čtyřka moc, dvojka málo, protože se na to ještě dá celkem dobře dívat. Z nostalgie dávám lepší trojku.
Mikrokosmos (1996)
Ač se jedná o zcela odlišný žánr oproti ostatním větším či menším trhákům, tomuto fimu prostě pět hvězciček dát musím. Pohled do hmyzího světa, tak jak je a s takovými kamerovými záběry, že velkolepé či geniální je slabé slovo. Na přírodě je neustále co objevovat, i když jí máme přímo před nosem, nebo spíše pod nosem.
Let číslo 93 (2006)
Dokonale zobrazené nejtěžší hodiny Ameriky, se skvělými výkony herců a místy proseté skutečnými záběry. Pohled do zákulisí toho, co v CNN nebylo, bez zbytečných vlasteneckých dojáků a v naprosto realistické formě. Na atmosféru uvnitř letadla budu vzpomínat ještě hodně dlouho. Obzvláště zárážející je fakt, že se to skutečně stalo a takový sběh událostí nevymyslí ani sebelepší scénárista katastrofických či akčních filmů.
Hory mají oči (2006)
Tenhle fim dokazuje, že i na omytém klišé ,,full of blood" hororů je pořád co vylepšovat. Děj není příliš předvídatelný, což je oproti jiným filmům této kategorie příjemná změna, navíc bez nějakých do nebe volajících logických chyb ve scénáři. Stojí za to vidět.
Tristan a Isolda (2006)
Tak má vypadat profesionálně natočený historický film. Až na pár drobností není co vytknout, skvělí hereci, bojové scény, dobrý scénář a spousta dalších věcí. Dopadlo to nad moje očekávání a jen opravdu málo chyělo do 5*