Recenze (405)
Zidane, portrét 21. století (2006)
Dadel: Díky za typ na Cremaster ;-)
Dáma v jezeře (1947)
Troška nudná krimi adventúra od Cryo v engine Omni3D, s príšernou Audrey Totterovou v úlohe Adrienne Fromsettovej.
Písně z druhého patra (2000)
Jedno z najzaujímavejších skĺbení ponurej depresie a absurdného humoru v úchvatne nasnímanom, úžasne nazvučenom opuse hýriacom krásne ponurými farbami.
Velkej biják (2007)
Epic Fail
Rána v srdci (2004)
Pohodová oddychovka s dobrou hudbou.
Soukromá válka pana Wilsona (2007)
Punchlajná vyfučané doprázdna. Neznesiteľný Hanks, neznesiteľná Robertsová, neznesiteľné Jailbait (okrem Amy Adams, samozrejme). Rozumej nesrali ma tí herci, srali ma tie postavy. PSH je príma chlap, ale to chrapčavé sebaisté fuckovanie nám už ukázal viackrát a imho lepšie. Film zábavný ako koaličná rada, Sobotné dialógy a Hodina otázok pustené simultánne v Texaskom ranči plnom republikánov. A to je nič v porovnaní s tortúrou ktorá nastane keď film prejde na vážnejšiu notu a snaží sa nás (O my shining stars and body!) -dojímať. Tu neostáva než v duchu scenára zvolať jedno veľké a mohutné FUCK, ktoré však na rozdiel od filmu nepôsobí nepatrične.
Ztráta sexuální nevinnosti (1999)
Škoda tých posledných dvoch scén, teda nehody v púšti a vyhnania z raja, ktoré svojou príšernou úrovňou a v druhom prípade aj nevhodne zvolenou hudbou skopávajú tento inak krásne harmonicky lyrický film do mierneho nadpriemeru. Už len kvôli úžasným snom Her a His Dream stojí strata (nielen) sexuálnej nevinnosti za pozretie.
Armáda démonů: Matka slz (2007)
*zív*
Botched (2007)
Od čias Braindeadu nevzniklo nič tak krvavé a zábavné zároveň. A za to si dovolím ísť vysoko aj napriek mnohým nedostatkom.
Na vlastní nebezpečí (1994) (pořad)
Z tohoto "pořadu" si pamätám len masakernú scénu bozkávania cez obrazovku. A to mi stačí.