Recenze (48)
Pět let (2022) (seriál)
Zhlédnuto na jeden zátah. Oceňuji délku jednotlivých epizod, díky ní je napětí správně dávkováno. Líbí se mi prokreslení jednotlivých postav, nemáme zde ani jednu vyloženě pozitivní, nejedná se zdaleka o černobílé podání, v průběhu narativ krystalizuje, jak se objevují různé výklady událostí a motivace jednotlivých postav. K tématu se zde přistupuje bez příkras a bez předsudků, kyvadlo propagandy se nevychyluje ani na jednu stranu. Za mě hezká práce.
Kuratorium (2022) (TV film)
Velmi dobře zpracovaný dokument, při televizní premiéře zvlášť jeho kvality vynikly v porovnání s rovněž uvedeným dokumentem Fotografové smrti (TV film) (2022), který se sice rovněž věnoval zajímavému tématu, ale z části opakuje všeobecně známé věci. Kuratorium oproti tomu je skvěle soudržným dokumentem, který neopakuje notoricky známá fakta, ale naopak velmi dobře mapuje dosud bílá místa. Navíc je velmi dobře natočeno, skvělá práce s pamětníky i dobovými dokumenty. Víc podobných počinů.
Premiér (2019) (seriál)
Záznam prvního dílu jsem musel co pět minut zastavovat, abych to rozdýchal. Za závěrečný dialog o tom... jo, legalizaci, by se měl promítat na Zlatých malinách jako útěcha pro “oceněné” herce, aby viděli, že může být hůř.
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Hlavní kouzlo filmu dle mého spočívá v nádherné velkolepé výpravě, dobře zvolené hudbě a odkazech jak na realitu, tak tarantinův fikční svět filmů předchozích. Za mě prostě paráda.
MOST! - Epizoda 8 (2019) (epizoda)
Nádherný závěr, který nasere spoustu "politicky nekorektních" :)
MOST! - Epizoda 4 (2019) (epizoda)
Já se bavil nádherně aneb "Cikorky už to lajkujou!"
MOST! - Epizoda 2 (2019) (epizoda)
Sice o něco slabší než 1. díl, ale za využití airbagu opět pět.
Kouzelník Žito (2018) (TV film)
Ne, opravdu ne. Kdyby to bylo alespoň nudné, ale ono je to tak stupidní! Přehrávající herci, naprosto předvídatelný průběh... Půlhodinu jsem se dusil polštářkem trapnosti, a nakonec jsem si zašel do vedlejšího pokoje pro skripta a přímo na štědrý večer jsem se začal dobrovolně učit na zkoušku, abych to u TV nějak přetrpěl do konce. Takže... dávám odpad, ale vlastně díky - takhle mě k učení zatím nikdo nedokopal!
Týden podle Jaromíra Soukupa (2018) (pořad)
Myslel jsem, že jsem nalezl dno už v případě Kauz JS. Jenže pak se zespoda ozvalo klepání... to se zespoda dobýval Jarouškův Týden s přimíchaným smíchem a politicky nekorektním robomoderátorem.
Trpaslík - Sobota (2017) (epizoda)
Zombie v ceskem serialu? Proste chaos, I love it!