Recenze (420)
Obsluhoval jsem anglického krále (2006)
Na to, jak z toho bylo hodně lidí nadšených, tak mě to hodně zklamalo. Viděno v kině Mír Opava, 2006
Velký útěk (1963)
Velký film, který je napínavý a nenudí ani chvíli díky tolika skvělým známým hercům.
Zlatá sedmdesátá (1998) (seriál)
Hodně zábavný sitcom, u kterého se bavím a pěkně nastiňuje atmosféru 70. let.
Anna Karénina (2013) (TV film)
Sice jsem neviděl tu novou s Keirou Knightley, ale tato podoba se mi hodně líbila. Dost dramtické to bylo, nenudilo to, pořád se něco dělo a herci hráli výborně. V chci vidět mám tu s Keirou, ale dost pochybuji, že toto překoná verze se známou herečkou z hollywoodu.
Síť (1995)
Není to zas tak špatné, ale že by to byla nějaká pecka se také říci nedá.
Komisař Rex - Konečná stanice Vídeň (1994) (epizoda)
Nic extra oproti seriálu se nekoná.
Jen 17 (2013)
Shrnu to rychle. Námět je zajímavý. Začátek u moře je průměrný, obsčastňování staříků po hotelech bylo zajímavé, ale po odhalení a zbitím matkou to šlo do háje. Posledních 30 mínut je to tálně mimo, nudí, zaujme jen večírek a to je setsakra málo. Celkově je to typický průměrný film, který mě zaujal o čem je. Nechápu 5* hodnocení, to nechcu radši vědět, co by dali Babovřeskům.
Vracenky (1990)
Skvělý začátek, ani mi to moc jako drama nepřišlo, protože jsem se často smál. Výjimečný snímek, který je neprávem opomíjený a jsem hodně rád, že jsem jej mohl vidět. Nejvíce exceluje malý chlapec, ale ani ostatní spolužáci, jeho rodina, policie i lidi ve městě za jeho výkonem moc nepokulhávají. Vyprávěno to je skvěle, pomalu a hlavně to nenudí. Teda mě to nudilo trošičku ke konci, tak o 1* ubýrám.
Království (2007)
Sice jsem viděl jen kousíček, ale moc mě to nebavilo a nic extra se tam nedělo.
Paranormal Activity 4 (2012)
Zase další díl? To je nekonečné, kdy to proboha skončí?