Recenze (420)
Paranormal Activity (2007)
Nic moc, od kámošů jsem na to měl skvělé ohlasy a skutečnost bylo opak, nic extra to nebylo.
Paranormal Activity 2 (2010)
O něco lepší než jednička, jo když se chce, tak to jde.
17 dívek (2011)
To je podle skutečnosti? To ani nemusím vidět, protože to bude pitomost, které bych dal max 2*.
Zrození šampióna (2009)
Nebylo to špatné, bohužel se tam vyskytovali i nudné pasáže. Sice hrála Sandra Bullock hodně přesvědčivě, ale že by to bylo přímo na oskara? To bych teda neřekl. Příběh je jistě hodně upravený, protože jsem některým scénám vůbec nevěřil a kroutil jsem hlavou, co se to v ději děje.
Rango (2011)
Sranda a kupa srandy, hodně jsem se nasmál nejen při úřadování Ranga jako šerifa, ale i při jeho cestě do města na začátku.
Cirque du Soleil: Corteo (2006) (divadelní záznam)
Mě se to teda hodně líbilo. Na scénky s anděly na lůžku ve vzduchu jen tak nezapomenu. Reakce diváků byli zajímavé a moc často se ukazovali, to se mi nezamlouvalo.
My Fair Lady (1964)
Herci hráli i zpívali výjimečně. Pár muzikálů už jsem viděl a tento patří k top.
47 róninů (2013)
Jsem zhlédnul trailer... vypadá to na jeden z propadáků roku! Klasická béčkovina: Půlka filmu bude o osvobození Keana, následuje výcvik, romantika, obkecávání, ke konci příjde akce, která bude možná skvěla, spíše čekám průměr....a... završí to triky o ničem. Závěr: Béčko, které je vidět ztrátou času a jít na to do kina? Vyhazování peněz jako do popelnice. Možná se na to podívám, spíše ne.
Šílený Max: Dóm hromů (1985)
Něco jako první díl, ale bylo to o něco horší.
Šílený Max: Bojovník silnic (1981)
To už je jiná kávička, než nudný první jasně řečeno bečkoidný film. Pěkně to šlape, nenudí a akce s autz jsou pěkný.