Recenze (420)
Šílený Max (1979)
Nudné béčko, kde vyčnívá pouze Mel Gibson. Chování lidí je divné a nelogické, děj nudí.
Telefonní budka (2002)
Skvělé tempo, akční, napínavý a nenudící děj včetně výborného hereckého představení Farrella z toho dělají výborný snímek.
101 dalmatinů (1996)
Hrané, ale totálně nudné a vůbec nedosahuje kvalit animáku z roku 1961.
World of Freesports (2012) (pořad)
Pěkné záběry i rozhovory s lidmi, kteří tyto sporty dělají nebo na ně doplatili nehodou se zdravotními následky (skončili na vozíku).
Zachraňte pana Bankse (2013)
Náhodou jsem to objevil při ukázce v kině před začátkem Walter Mitty a jeho tajný život. Zaujalo mě to hlavně Tomem Hanksem a tím, že to je údajně skutečný a ještě nikdy nezveřejněný příběh. Prvních 20 minut bylo peckovních, pak to začalo drhnout a po první hodince konstatuji, že čím dále sleduji, tím více děj pokulhává a spadá do těžkého průměru. V poslední půl hodince došlo ke značnému zlepšení a mělo to rychlejší spád, ale ne tak jak to bylo na začátku. Bylo to hodně vtipné, dramatické, ale ne tak úžasné, jak jsem očekával. Emma Thompson a Tom Hanks se svých rolí zhostily výborně. Natočeno to mohlo být určitě lépe... Pro mě je to velké překvapení a řadím to k nej filmům roku 2013, které jsem viděl a to po boku Kapitána Phillipse, Rivalové, Hon, 12 let v řetězech, Zmizení...
Květ pouště (2009)
Hrozný příběh, který se opravdu stal. Warren hrála skvěle. O hvězdičku srážím, jelikož jsem se ze začátku nudil a taky je pro mě nepochopitelné, že první ukážou začátky v Londýně a až potom do toho dají ukázku života a útěku v Somálsku. Je to velice silný příběh, ale krutost ženské obřízky mě nepřekvapila, protože jsem viděl dokument o tomto africkém týrání mladých dívek.
Muž z oceli (2013)
No teda, první hodina byla výborná, druhá méně, jelikož občas nudila. Boje střídají city, city ničení budov, letadel... Konečný dvojboj se povedl. Hudba byla nadprůměrná. I když dávám 4*, tak jsem čekal více - dle traileru, trošku došlo na zklamání.
Mazaný Filip (2003)
Je to jedna velká nuda a postavy tomu moc nepřidali...
Johanka z Arku (1999)
Akce neměla říz, hlavní herečka nehrála moc dobře, je to dlouhé a časem nudí...
Alexander Veliký (2004)
Předtím jsem tomu dal 4*, protože jsem nebyl na csfd moc dlouho a nebyl jsem při hodnocení tak přísný. První 2 hodiny jsou na velmi dobré úrovni, ale poslední hodina vše obrací, nuda, flashback a ani akce není tak skvělá jako předtím a proto srážím na 2*. Jo nebýt poslední hodiny, tak nemá film pouhých 63%... Největší podíl má na tom jistě scénář.