Oblíbení režiséři (10)
Napr. Samotari, Knoflikari, Karamazovi, alebo Rok Ďábla.
a hudobne Goran Bregovic, ktoreho preslavil prave tento reziser.
Akira Kurosawa
Nejlepší filmy:
Sedm samurajů (1954)
Ti, kteří budují zítřek (1946)
Nebe a peklo (1963)
Nevidel som veľa jeho filmov, ale v pamäti mi jednoznačne ostávaju jeho "ročné obdobia"
Steven Spielberg
Nejlepší filmy:
Schindlerův seznam (1993)
Dobyvatelé ztracené archy (1981)
Indiana Jones a Poslední křížová výprava (1989)
Roberto Benigni
Nejlepší filmy:
Život je krásný (1997)
Non ci resta che piangere (1984)
Monstrum (1994)
Podľa mňa je to najťažší režisér a jeho Mazaciu hlavu som nikdy nepochopil.
Som zvedavý čo nám ešte okrem Bobra, Tatier a Rysov prinesie.
Filmy sú dobré, ale hnevá ma najmä to, že porušuje to, čo by nemal a možno práve tým ničí práve to panenstvo, ktoré sa snaží nafilmovať.
David Fincher
Nejlepší filmy:
Sedm (1995)
Dangerous: The Short Films (1993) (video kompilace)
Aerosmith: Big Ones You Can Look at (1994) (hudební videoklip)