Recenze (93)
Thor (2011)
...a nikdo mi nevymluví, že tam nevypadá jako Brad Pitt! :-D
Zathura: Vesmírné dobrodružství (2005)
No já myslím, že můžu komentovat po pěti minutách...prostě Jumanji je jenom jedno, a mnohem děsivější :)
Helena a její chlapci (1992) (seriál)
Tu Johanu jsem měla vždycky chuť praštit po palici...ale stejně jsem na to koukala do zblbnutí :D
Pravidla lži (2006)
Asiže jsem momentálně taky pěkně down, ale na mě to zapůsobilo fakt silně. A jen utvrdilo v přesvědčení, že s drogama si nikdy nezačnu.
„Marečku, podejte mi pero!“ (1976)
Já si nemůžu pomoct, miluju Schmitzera, ale nikdy nepřijdu na chuť Sovákovi...Hlášky jsou ale kultovní a nesmrtelný.
Jáchyme, hoď ho do stroje! (1974)
"Ty teto jedna, Bl...anka není žádná holka!" "Neber úplatky, neber úplatky, nebo se z toho zblázníš!" Už jen kvůli hláškám za 5 :)
Rozpuštěný a vypuštěný (1984)
Film patří bez debat do čítanky českého filmu, není v něm jediný slabý výkon. Must see!
Občanský průkaz (2010)
Rozhodně jeden z těch lepších filmů, ALE: zaprvý si nemyslím, že to je komedie, za druhý se dalo celkem dost předvídat, jak se příběhy postav budou vyvíjet. Jediným výrazně nadprůměrným momentem pro mě bylo odhalení máničky Čambory.
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Jedno z těch "děl", který nikdy neměly vzniknout. Vždycky, když mi někdo řekne, že se na to dívá, mám tisíc chutí se ho zeptat, jestli se tolik nudí nebo je tak blbej...docela alarmující, jaký procento z nich je vysokoškoláků. Asi by předtím měli dávat varování jako na cigarety: "Pozor, časté sledování způsobuje nadměrné odumírání mozkových buněk!"
Otec Kondelík a ženich Vejvara (1937)
Četla jsem knižní předlohu, která mě velice bavila, a je dobře, že filmová verze za ní v ničem nezaostala. Rozhodně jeden z černobílých filmů, které se povedly a na které se vždycky ráda podívám znovu.