Recenze (153)
Promlčeno (2022)
Jelikož se jedná o český film, tak je to vážně něco extra, a Roden je jednoduše famózní. Tady vážně musím tleskat, protože co se týče české kinematografie, tak něco takového tady hodně dlouho nebylo.
1899 (2022) (seriál)
Nevím, co si o tom mám myslet. Opravdu nevím.
Před vraždou (2022) (seriál)
Tak tady Netflix hodně příjemně překvapil. Geniálně zpracovaný děj. Mám rád, když čumím jak puk a jsem udržován v napětí až do konce.
Na západní frontě klid (2022)
Film má přespříliš nudných scén, takže to bylo spíše utrpení. Z úcty k zemřelým ve válce se tedy aspoň zdržím hodnocení.
Banshee (2013) (seriál)
Tohle bylo vážně něco! Fuck yeah!
Thor: Láska jako hrom (2022)
Slušně debilní díl. Škoda.
Elvis (2022)
Neuvěřitelná smršť emocí, a k tomu vizuální a zvuková dokonalost.
Fantastická čtyřka (2015)
Fantastické čtyřce z roku 2005 nesahá ani po kotníky. Naprosto nezáživné. Zbytečný film.
Criminal: V hlavě zločince (2016)
Váhal jsem, jestli se na to vůbec podívat kvůli Kevinu Costnerovi - nějak mi přišlo, že se na tu roli prostě nehodí a bude to ztráta času. Bylo ale vidět, že je to Pan herec, a nečekal jsem, že to dá až tak dobře. Dějově to trochu skřípalo, ale jinak dobrý.
Černá listina (2013) (seriál)
James Spader byl zkrátka zrozen pro tuto roli. Jinak celkově tento seriál beru spíš jako lehce nad průměrem.