Recenze (90)
Oddělené světy (2008)
Komu este nezaklopali na dvere domu? Takych bude ozaj malo. Stale zoberiem ich podklady slusne podakujem a poviem porozmyslam. Viac sa k tomu neda povedat pretoze sila slova a ich presvedcenie je tak trochu duchovne sialenstvo a zaslepenost ktoremu ja celkom nerozumiem . Pribeh je presne taky ako som cakal kde farba je iba biela alebo cierna. Nic medzi tym. Film je na svoju temu vyborne spracovany a cloveka dokaze zaujat. 4 hviezdy a 75%.
Odsouzení (2010)
Filmy na zaklade skutocnych udalosti ja mozem. Splnil co som cakal cize ine ako 5 hviezd a 90% nemozem dat. Hilary bola naozaj skvela!!!
Bojové nasazení (1986)
Policajna akademia z vojenskeho prostredia kde Clint hral hlavnu postavu ! Nic moc! Par dobrých hlasok a scén a to by bola tak vsetko. Kto nevidel neprisiel o nic. 50%
Expresní zásilka (2012)
Priemerny film o cykloposlickoch ,ktory nemusia ani len tusit co vlastne prenasaju. Na tomto je pribeh postavený s zaverečným klisoidným hapyendom ! Hl.predstavitel predstavuje synonmum rychlosti,odvahy,statocnosti z ktorého som mal po skonceni filmu pachut . Potesil ma zaporak Michael Shannon ktory ma bavil pocas celeho filmu! Celkovo film povazujem za priemerny 50%.
Kovbojové a vetřelci (2011)
Milujem filmy pri ktorych zaspim !!! Toto bol jeden z nich ked som sa prebral akurat sa strhol boj medzi Indianmi na cele s Winnetouom , Kovbojmi vedenými Old Shatterhandom proti Votrelcom ktorých viedol E.T.Mimozemstan !!! No sam sa pytam naco sa tocia taketo PERLY ??? Viac netreba pisat a potencionalnych divakov nebudem odradzat! Moje hodnotenie 2 Hviezdy za sladko prespanu hodinku a Craiga za uvodnych 15 min.
Tři mušketýři (2011)
Nerozumiem ako dokazal na takuto koninu Anderson nahovorit vcelku zaujimave herecke osobnosti ! Strasna Divocina a Haluz no napriek tomu dam 49 %
Bourneův odkaz (2012)
Rozhodne nesklamal tento film odohravajuci sa na pozadi pribehu o Jasonovi Bournovi. Necakal som prevratny pribeh preto som nemohol byt sklamany skor prijemne prekvapeny co sa aj potvrdilo. Velmi pozeratelny film s akčným Rennerom a "zaporakom" Nortonom. Dobra kombinacia a dobra volba pre film ktory mal dat nieco excelentnej serii s Damonom. Mal dat no principialne nedal nic a ak by tam boli este aj menej vyrazni herci vysledkom mohla byt katastrofa. 75%
Coriolanus (2011)
Nie je to perla ,no film ma spracovanim zaujal.V pohode som ho stravil a nenudil som sa pri nom. Cize odo mna 49%
Tunelové krysy (2008)
Jednoducho tvrdý Vojnový klaustrofobický narez z Vietnamu ked PERO netreba mat veľke ale GULE ANO!!!! Film ma dostal okamžite od prvej scény. Toto sa ozaj podarilo 85%
Gettysburg (1993)
Klobuk dole co sa tvorcom podarilo pred 20.rokmi natocit! Film o najkrvavejsej bitke v dejinach Americkeho kontinentu. Divak sa moze zoznamit s vojakmi ako Unie tak aj Konfederacie a prezit s nimi sialenstvo a nezmyselnost celeho tohto konfliktu. Tazko je si predstavit ze skoro kazdý 13. vojak mal amputovanu koncatinu no bohuzial je to tak.Ludske utrpenie a 970 000 obeti tohto konfliktu tak znie vypocet oslobodenia cernochov z otroctva! Vrchol filmu pre mna bol Pickettov útok. 90% Kamkoli se obrátil zrak, bylo vidět pušky, šavle, chlebníky, lidská těla a kosti letící ve vzduchu nebo narážející na zem, která se pod námi třásla jako by ji rozechvívaly podzemní otřesy. — Voják Kemperovy divize, která díky odstřelování ztratila na 500 mužů