Recenze (920)
Poslední plavky (2008)
Jardo, tak toto se pos*alo. Viď, Kamile.
Harry Potter a Ohnivý pohár (2005)
Poměrně rozumnej díl z té (š)mudlovské série. Minimum politických blábolů a i nějaká ta akce. Jen kdyby to nebylo tak šííííllllleeeennnněěěěě rrrrooooozzzzvvvllleeeekkkklllééé.
My dva a křen (2006)
Jako zvuková kulisa na prospání ve žluťáku OK.
Karate tiger 1: Neustupuj, nevzdávej se (1986)
Karate kultovka, včetně mikráku v záběru, nepovedený náhražky Bruce Leeho a ksichtícího se Ivana "Rusáka" Krašinskeho.
Highlander 5 (2007)
Někteří nemají soudnost a já je v tom podporuju. Dývko za pět pětek jde do koše.
Růžový panter 2 (2009)
Zábavnej francouzskej "aksán" Steva Martina v nezábavném filmu.
40 dnů a 40 nocí (2002)
Jinak skvělej Hartnett tentorkát přestřelil a upsal se slabému Lehmannovi a jeho ubohé komedii.
Rozjeď to naplno (2006)
Zbožňuju prostinké pi*oviny! 3,5*
Pařba ve Vegas (2009)
Smát se a při tom nemít smysl pro holywoodský humor, to mluví samo za sebe. 3,5*
Stáhni mě do pekla (2009)
Šikovně zpracovaná strašidelná KOMEDIE se spoustou lekaček. Raimi si z mocností pekelných dělá pr*el, závěr sice podcenil, ale babka ožužlávačka neměla chybu. Nicméně si ještě musíme počkat, než někdo natočí skutečný horor, ve kterém zobrazí zlo ve své ryzí podobě, bez kompromisů.